גדעון עמיחי חוגג בבצלאל

הפרסומאי גדעון עמיחי, מעצבת האופנה דורין פרנקפורט ועוד כאלפיים מעצבים ואמנים הגיעו לכנס בוגרי כל המחזורים של האקדמיה לאמנות בצלאל * כ-20 מהנדסים, בוגרי קורס הסבה מקצועית למהנדסי Real Time, ייקלטו בקרוב בעבודה בחברת אלביט מערכות * ואילו ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה לשלום הילד, יקבל מהאיגוד הישראלי ליח"צ אות הוקרה על "שימוש מושכל ביחסי ציבור"

דורין פרנקפורט מתקבצת

* הפרסומאי גדעון עמיחי, מעצבת האופנה דורין פרנקפורט, הצלמת תמר קרוון, מנכ"לית נמל תל אביב אורנה אנג'ל, האמנית מיכל רודנר ועוד כאלפיים מעצבים, צלמים ואמנים התקבצו בסוף השבוע שעבר בהר הצופים בירושלים על מנת לחגוג 100 שנה לאקדמיה לאמנות בצלאל, בכנס בוגרים בני כל המחזורים. היה צפוף אבל קריר.

יצחק קדמן מקבל

* קשה להגזים ביכולתו של ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה הלאומית לשלום הילד, להעלות נושאים לסדר היום הציבורי, ועכשיו גם האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות מכיר בה. בטקס "האריה השואג 2006", שיתקיים ביום שישי הקרוב באולם הקאמרי החדש בתל אביב, יוענק לו אות הוקרה מטעם האיגוד על "שימוש מושכל ביחסי ציבור".

לדברי סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, "קדמן ראוי לאות הוקרה על שימת לב ממוקדת לחשיבות העצומה של פעילות יחסי ציבור להסברה והגדלת המודעות הציבורית לשלומם, רווחתם וזכויותיהם של הילדים בישראל".

פרסי האריה השואג, שמחולקים זה שלוש שנים ביוזמת האיגוד כדי לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל, יחולקו לקמפיינים שבלטו השנה בתחום. עוד יוענק בטקס תואר של נשיא כבוד של האיגוד לאיש יחסי הציבור דוד אשכול.

אלביט מערכות קולטת

* כ-20 מהנדסים, בוגרי קורס הסבה מקצועית למהנדסי Real Time, ייקלטו בקרוב בעבודה באלביט מערכות. החברה, שנבחרה לפני שבועות אחדים לאחת מעשר החברות המובילות בארץ בתחום האחריות החברתית, יזמה שיתוף פעולה עם משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, ועם הטכניון, ובנתה תוכנית לימודים המותאמת לצרכיה. התמ"ת מימן את תוכנית ההכשרה, והטכניון בנה את תוכנית הלימודים ושימש כגוף האקדמי ללימוד והכשרה. אחרי 600 שעות לימוד במשך ארבעה חודשים ייקלטו כל מהנדסי האלקטרוניקה והחשמל שיעמדו בהצלחה בדרישות לעבודה במשרה מלאה בחטיבותיה השונות של החברה.