קו-אופ ישראל חונכת שני סניפים חדשים באזור המרכז

הסניפים החדשים ביבנה ובגבעתיים נפתחו במסגרת הרחבת פעילות הרשת מחוץ לירושלים

רשת קו-אופ ירושלים, ששמה הוחלף באחרונה לקו-אופ ישראל, חונכת שני סניפים באזור המרכז, במסגרת הרחבת פעילותה מחוץ לירושלים. הסניפים הם ביבנה ובגבעתיים.

מנכ"ל הרשת, רמי מנדל, ציין כי את הסניף ביבנה, בשטח כ-1,000 מ"ר, רכשה קו-אופ ישראל מרשת סופר מיקי הפרטית, שבבעלות מיכאל איטח, בהסבת הסניף לרשת המוזלת של קו אופ ישראל, מיסטר זול. תת רשת זו מונה סה"כ 20 מתוך 31 סניפי קו-אופ ישראל, כשהשאר הם ברשת מטרו של החברה. בהסבת סניף זה השקיעה קו-אופ ישראל כ-300 אלף שקל.

הסניף החדש בגבעתיים הוא בשטח של כ-1,600 מ"ר ובהסבתו והתאמתו לקו-אופ ישראל הושקעו כמיליון שקל. הסניף היה בבעלות ישראל איינהורן, לשעבר סמנכ"ל בשופרסל, שהקים את הרשת הפרטית 'סופר מחיר', בעלת שני סניפים - בגבעתיים, כאמור, ובאור יהודה. גם סניף זה עבר הסבה על-ידי קו-אופ ישראל, לפעול במסגרת הרשת המוזלת שלה, מיסטר זול.

עם פתיחת הסניף ביבנה תמנה הרשת כ-31 סניפים במחזור פעילות, שלפי נתוניה הסתכם אשתקד בהיקף כ-600 מיליון שקל. השנה צופה הרשת להגיע להיקף מכירות של כ-700 מיליון שקל, ועל-פי תוכניתה האסטרטגית בעוד שלוש שנים תגיע למחזור של כמיליארד שקל.

לפני כחודש עברה הרשת תהליך מיתוג מחדש, במסגרתו הוחלף שמה לקו-אופ ישראל, לאור העובדה שהפכה לרשת בפרישה מחוץ לירושלים ועקב כוונתה להפוך לרשת השלישית בגודלה בישראל.