אטיאס מבקר, פישר מסייר

שר התקשורת אריאל אטיאס מבקר במשרדיה החדשים של HOT ביקום * נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, מסייר במפעלי ברמד בקיבוץ עברון ובמפעל פלסאון במעגן מיכאל * עו"ד גדעון פישר עורך אימון באמנויות לחימה על מנחת המסוקים במגדל עזריאלי * ואילו דוד אבנר, המשנה למנכ"ל פרטנר, מחלק מאווררים וממתקים ליושבים במקלטים בצפון

אריאל אטיאס מבקר

* שר התקשורת אריאל אטיאס וראשי משרדו ערכו השבוע סיור במשרדיה החדשים של חברת HOT ביקום. את פני השר קיבל מנכ"ל החברה, דוד קמיניץ, אשר סייר איתו בין האגפים השונים של החברה. במהלך הסיור ביקרו השר וצוותו ב-NOC - מרכז השליטה והבקרה של HOT . ה-NOC משמש כמרכז העצבים של החבר וממנו ניתן לנטר ולשלוט על כל הצמתים המרכזיים של הרשת.

סטנלי פישר לומד

* נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, ומנהלת מחלקת המחקר של בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, סיירו במפעלי התעשייה הקיבוצית ברמד בקיבוץ עברון ובמפעל פלסאון במעגן מיכאל. הם לוו על-ידי יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית יונתן מלמד, ומנכ"ל האיגוד, עמוס רבין. במהלך הסיור הוצגה בפני ראשי בנק ישראל צורת הניהול הייחודית של התעשייה הקיבוצית, שבה העובדים והמנהלים הם גם הבעלים. האורחים שמעו סקירות על פעילות המפעלים בארץ ובחו"ל, מערכת קשרי הגומלין עם הקיבוץ וכן סקירה כללית על התעשייה הקיבוצית מפי ראשי האיגוד.

מנהלי מפעל ברמד סיפרו לנגיד על הפתרונות היצירתיים שמצאו כדי להמשיך בייצור השוטף למרות הקשיים שיוצר המצב הביטחוני. בעיצומה של הסקירה נשמעה בקיבוץ עברון אזעקה, אולם מאחר והישיבה התקיימה בחדר ממוגן, האורחים והמארחים לא היו צריכים להתפנות והמשיכו בישיבה ללא הפרעה.

ויצ"ו וגזית גלוב מארחות

* תנועת ויצ"ו החלה לקלוט תושבים מהצפון, עם תחילת ההתקפות על צפון המדינה. נכון להיום מתגוררים יותר מ-1,000 מתושבי הצפון בכפרי הנוער של ויצ"ו, המצויים בתפוסת שיא, וויצ"ו החלה בגיוס תרומות למימון קליטת תושבים נוספים בכפרי הנוער.

הנהלת גזית גלוב נענתה לקריאה והחליטה לסייע לויצ"ו ולתרום מיליון שקל להשמשת כיתות והפיכתן למגורים נאותים, לסייע במימון מזון, פעילויות לילדים, צרכים רפואיים, צרכים פסיכוסוציאליים ועוד.

גדעון פישר נלחם

* ביום חמישי בשבוע שעבר התקיים אימון באמנויות לחימה על מנחת המסוקים במגדל עזריאלי העגול. בין המשתתפים היו עו"ד גדעון פישר, בעל חגורה שחורה (דאן 2), שנעזר במאמנו האישי, ד"ר רפי יוסף (דאן 5), והעביר סדרת אימונים למשתתפים, מרביתם עורכי דין ומשפטנים. שיטות הלחימה שהוצגו על גג עזריאלי היו מסוג "הקנפו ג'יטסו": אמנויות לחימה והגנה עצמית המשלבות את יתרונות הג'ודו, ג'או-ג'יטסו, קראטה, אייקידו וקרב מגע.

השמירה מפנקת את ילדי השומרים

* חברת השמירה הזמינה כ-150 ילדים של עובדי החברה מיישובי הצפון ליום כיף במרכז הארץ. המשפחות הגיעו ליום הכיף מחיפה, עכו, כרמיאל ונהריה. במסגרת יום הכיף, ביקרו הילדים בסינמה סיטי, אחרי הסרט הלכו כולם לארוחת צהריים וסיכמו את היום בסיבוב קניות בקניון עזריאלי.

דוד אבנר מסייר

* דוד אבנר, המשנה למנכ"ל פרטנר, סייר באזור קו העימות בצפון במקלטים ובאזורי המיגון וחילק אלפי ערכות הכוללות מאווררים, משחקים לילדים ונוער וממתקים לילדים.