סדר מקוצר

עו"ד דרור שטרום יהיה בין המרצים בתוכנית האקזקוטיבית החדשה לתואר מוסמך במשפטים, שתיפתח בשנה הבאה באוניברסיטה העברית בירושלים, בשיתוף עם אוניברסיטת ג'ורג'טאון בוושינגטון. שטרום יעביר קורס מתקדם בהגבלים עסקיים שיבחן באופן ביקורתי את התחום המתפתח של דיני התחרות על רקע דילמת היסוד: ההתמודדות של המשפט עם הצורך לנוע ולרסן שוק כלכלי, ולקבוע כללי אי-חוקיות למונופוליזציה של שווקים. הלימודים בתוכנית המשותפת יתקיימו לאורך השנה האקדמית ובמהלך פגרת בתי המשפט, ייסעו כל המשתתפים לסמסטר קיץ מרוכז באוניברסיטת ג'ורג'טאון, ואף ייפגשו עם אישי ממשל, רגולטורים ושותפים בכירים בפירמות עורכי הדין החשובות בוושינגטון.

עו"ד עמוס האוזנר, מומחה בעל שם בינלאומי לתביעות פיצויים בגין נזקי עישון, התמנה באחרונה לפרקליט ההסתדרות הציונית, תפקיד שאותו מילא אביו, עו"ד גדעון האוזנר, בשנות ה-80. גדעון האוזנר היה היועץ המשפטי לממשלה, שר בממשלות גולדה מאיר ורבין וחבר כנסת.

עו"ד דוד מנע פתח במשרדו מחלקה מיוחדת לטיפול ברישוי עובדים לזרים, במתן אזרחות לזרים ובקנסות מינהליים של משרד העבודה והרווחה. מנע, שהיה מנכ"ל שירות התעסוקה ומתמחה בנושא, הקים את המחלקה בשל ריבוי הבעיות הנערמות לגבי רישום עובדים זרים או בעיות אזרחות של זוגות מעורבים המתחתנים בנישואים אזרחיים בחו"ל, ובשל קנסות מינהליים המוטלים בקצב מסחרר על מעסיקים ועובדי חברות כ"א, בגין העסקה שלא כדין או בלא תנאים הולמים. בראש המחלקה יעמוד עו"ד שמואל כהן.

עו"ד הדר ויסמונסקי-וינברג, ממשרד חיים צדוק ושות', ייצגה את חברת כרטיסי האשראי ישראכרט בעסקה לרכישת מערכת Call Center מחברת המחשוב נס טכנולוגיות. היקף הפרויקט מוערך ב-7 מיליון שקל והוא כולל הקמה של המערכת והסכם תחזוקה ושירות ל-4 שנים. את נס טכנולוגיות ייצגה עו"ד שילה אלטמן, מהלשכה המשפטית הפנימית בחברה.