יפו: פרויקט המגורים-עסקים "לב הסוהו" מוקם במתחם השעון

העבודות במתחם החלו לפני כחודש וצפויות להסתיים בשנת 2010

סוכנות 'רי-מקס על הים', תשווק את פרויקט לב הסוהו, מיזם משולב של מגורים ומסחר, באזור יפו העתיקה. הפרויקט יוקם בלב המתחם החדש שהולך ונבנה ע"י חברת N.B.A, באזור שוק הפשפשים, כיכר השעון, יפו העתיקה והקמפוס האוניברסיטאי החדש של מכללת תל אביב. N.B.A תבנה את הפרויקט על קרקע הנמצאת בבעלותה מזה מספר שנים. המתחם כולו יפותח בעלות המוערכת בכ-400 מיליון שקל, בעיקר מתקציבי עיריית ת"א ומשרד התיירות.

העבודות באזור, שאנשי נדל"ן במרכז כבר מכנים בשם "משולש התיירות והבילויים החדש של תל אביב", החלו לפני כחודש וצפויות להסתיים בשנת 2010. השטח מיועד להפוך למתחם עסקי, הכולל מקומות בילוי, מרכזי קניות ומגורים.

לדברי יועץ הנדל"ן סטנלי פינקלשטיין מסוכנות 'רי-מקס על הים', "פרויקט לב הסוהו הינו פרויקט משולב של מגורים ומסחר. זהו מפגש בין תל אביב המודרנית לבין יפו, עיר הנמל העתיקה, עם שילוב של חנויות ובתי קפה המתוכננים כך, שיעצימו את חווית הקניה והבילוי של באי האזור".

לדברי מנכ"ל רשת רי-מקס ישראל, ברנרד רסקין, "אנו אוהבים את הפרויקט הזה, כי הוא מאפשר לנו לנצל את יתרוננו היחסי בזכות הפריסה הארצית הגדולה ביותר, כך שנוכל לאתר אנשי עסקים ומשקיעים מכל הארץ ולעניין אותם באפשרויות ההשקעה והמגורים בפרויקט. מבחינת הנגישות הבינ"ל, בזכות 6,450 משרדי רי-מקס ברחבי העולם המצויים בקשר מתמיד, עם קרוב ל-120 אלף סוכנים, נוכל להביא למתחם רוכשי חוץ ומשקיעים רבים מחו"ל".

פינקלשטיין מצביע על ה"הצערה" העתידית באוכלוסיית האזור: "הקמפוס החדש של מכללת תל אביב החל כבר במעבר מאזור רחוב שינקין ליפו והוא ממוקם במרחק דקות ספורות מהפרויקט. כמו כן, מעל לאלף סטודנטים כבר לומדים במקום. הקמפוס המתוכנן לשרת כעשרת אלפים סטודנטים ומורים, וימלא בתוך כ-5 שנים את רחובות יפו בצעירים המחפשים דירות להשכרה, מקומות בילוי, בתי קפה, מועדונים ועוד. באזור קיימים עשרות בתי מלאכה שהפכו לדירות סטודיו לאומנים. הצעירים יוכלו להתגורר בלופטים בסגנון אמריקאי, למגורים ויצירה, לשתות בבתי קפה מעוצבים, באווירה מיוחדת ודחוקי התקציב שביניהם יוכלו לשכור דירות חדר מעוצבות בסגנון מיוחד".

באזור פרויקט לב הסוהו, נמצאים מוסדות תרבות, לימוד ואומנות: תיאטרון נוגה, המארח את תיאטרון גשר, תיאטרון מיומנה, מכון אבני ללימוד ציור ופיסול, מכללת תל אביב לציור ועוד.