הנקראות ביותר

רמי לי חתמה על שת"פ עם מאמי קר בהיקף 1.5 מיליון ש'

תמכור בסניפיה מוצרים ייעודיים לנשים בהריון של מאמי קר * בכוונת שתי החברות לצאת בפרסום משותף

רמי לי, רשת אופנה להריון המונה 23 סניפים בפריסה ארצית, תמכור בסניפיה מוצרים ייעודיים לנשים בהריון של חברת מאמי קר. היקף שיתוף הפעולה בין החברות בשנה הראשונה צפוי לעמוד על יותר מ-1.5 מיליון שקל.

מאמי קר היא חברה ישראלית המתמחה בפיתוח ובשיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח לנשים בהריון ולאחר לידה, הנותנים פתרון לבעיות עור כתוצאה משינויים הורמונליים ופיזיולוגים המתרחשים בתקופת ההיריון ומיד לאחריו, כמו סימני מתיחה, יובש בעור ועוד.

בכוונת שתי החברות לצאת בפרסום משותף.

מוצרי מאמי קר משווקים במקביל גם ברשת ניו-פארם, בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים. החברה עושה בימים אלה את צעדיה הראשונים בייצוא, ומשווקת כבר היום לבתי מרקחת בקפריסין ויוון. בנוסף היא נמצאת בשלב של קבלת רישיון רפואי להפצה גם באירופה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות