עובדת לשעבר באיזוטופ: פוטרתי לאחר שהתלוננתי על יחס משפיל מצד בעל החברה

לטענתה, היא אף סבלה הטרדה מינית מצד בעל החברה; טוענת כי פיטוריה בלתי חוקיים ונעשו תוך פגיעה בשמה; דורשת 255 אלף ש' פיצוי

מזכירת מחלקה לשעבר בחברת איזוטופ תובעת בבית הדין האזורי לעבודה בבאר-שבע את החברה ובעל החברה, חי נאמן, בטענה שפוטרה שלא כדין לאחר שהתלוננה על יחס פוגע מצד נאמן. לטענתה, היא אף סבלה הטרדה מינית מצדו. התובעת טוענת כי פיטוריה בלתי חוקיים, נעשו בלי בסיס עובדתי, תוך פגיעה בשמה הטוב ודורשת כ-255 אלף שקל פיצויים, פיצויי פיטורים והודעה מוקדמת. בכתב ההגנה מכחישים איזוטופ ונאמן את הטענות.

התובעת טוענת, באמצעות עו"ד מנחם חכמון, כי בשתי הזדמנויות צעק עליה נאמן והעליבה כשעבדה מעבר לשעות הרגילות, לבקשת הממונה עליה. בין היתר, טענה, כי נאמן אמר לה: "את עושה עבודה נוספת על חשבוני", "תעופי מכאן", "מסתדרים גם בלעדייך".

לדברי התובעת, מספר ימים לאחר ששלחה מכתב, בו ביקשה מנאמן לחדול מלצעוק עליה והשפילה, החליטה החברה לפטרה. לדבריה, בשימוע נטען שהיא זייפה מסמכים ושהיא משתפת פעולה עם מתחרי איזוטופ. עוד טוענת העובדת כי כשנתיים לפני הפיטורים ניסה נאמן לנשקה בכפייה במשרד.

איזוטופ ונאמן טוענים בכתב ההגנה, כי התובעת נהגה לאחר לעבודה ולהישאר מעבר לשעת הסיום והובהר לה שהדבר מנוגד לנהלים. ביוני 2006, נטען, התקבל מידע לפיו התובעת פועלת כ"חפרפרת" עבור חברה מתחרה, איזוטסט. לטענת הנתבעים, העובדת ועובד לשעבר שדורש כספים מהחברה רקמו קנונייה שמטרתה לסחוט את איזוטופ באיומים, על מנת שתיעתר לדרישותיו. במסגרת זו, נטען, עלה חשד שהתובעת זייפה את חתימתו. איזוטופ טוענת שבשל כך התלוננה במשטרה ופיטרה את התובעת. (ע.ב. 2707/06).