חברת כוח האדם, אורטל, הנחשבת בין חמש הגדולות במשק בתחומה, מדווחת היום על גידול של 22% בביקוש לעובדים בתחום שירות הלקוחות, ברבעון האחרון של 2006.
באורטל מסבירים את הגידול בעיקר בשל התחרות הגוברת בין החברות בתחומי התקשורת והפיננסים. הגידול בביקוש מהווה סמן לצמיחת ענפי התקשורת והפיננסים ולטענת אורטל, שירות הלקוחות מהווה כיום תנאי הכרחי לצמיחה בענפים אלה.
לדברי נחום רחמים, מנכ"ל אורטל, "הביקוש לעובדים בתחום שירות הלקוחות ילך ויגדל במהלך 2007, מה שיגביר את המחסור בעובדים הקיים במילא". לטענתו, ניתן לזהות כיום תהליך של שינוי באופן גיוס העובדים לתחום שירות הלקוחות על ידי החברות הגדולות, לרבות שיפור תנאי השכר המוצעים להם, בכדי להרחיב את מאגר המועמדים הפוטנציאליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.