שר התיירות יצחק הרצוג הציע ללאפורטה, נשיא ברצלונה: פרסם את ישראל בנואו קאמפ

נשיא אלופת אירופה ערך ביקור בזק בישראל ונפגש עם שר התיירות, שהציע לו שיתוף פעולה בדומה לזה שקיים עם ארסנל מאנגליה

בסוף השבוע האחרון, הגיע לישראל חואן לאפורטה, נשיא קבוצת הכדורגל ברצלונה, אלופת אירופה. לאפורטה הגיע כאורחו של ארנון מילצ'ן. במסגרת ביקורו, נפגש לאפורטה עם שר התיירות, יצחק הרצוג, אשר העניק לו את הספר "מלחמות התנ"ך" שכתב אביו חיים הרצוג ז"ל בתרגום לשפה הספרדית. לאפורטה התרגש מאוד מעצם המפגש עם שר התיירות ומהספר שקיבל ואמר להרצוג: "הביקור בארץ הוא חוויה רוחנית מרגשת מאוד מבחינתי".

במהלך הפגישה סוכם על תחילת שיתוף פעולה אסטרטגי בין קבוצת בארסה לבין משרד התיירות הישראלי. "יהיה לי לכבוד לעודד את התיירות מספרד לישראל", אמר לאפורטה להרצוג וציין כי הוא שמח מאוד על ההזדמנות הנפלאה שנפלה בחלקו לבקר בארץ הקודש. "יש לכם מדינה נפלאה, נופים מקסימים, אני מאמין שלביקור הזה יהיה המשך", הוסיף לאפורטה. המהלך הראשון של שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי כבר בסוף החודש כאשר לאפורטה ישתתף בטקס השקת הביתן הישראלי ביריד התיירות הבינלאומי שיתקיים במדריד.

הרצוג הציע ללאפורטה לבחון קמפיין משותף בין הקבוצה לבין משרד התיירות, אשר יתמקד בפרסום התיירות לישראל באצטדיון הקבוצה, קאמפ-נואו, הנחשב לאחד האצטדיונים הגדולים בעולם ומכיל

כ-100,000 מושבים. הסכם דומה מתקיים בין משרד התיירות לקבוצת הכדורגל האנגלית, ארסנל, שמפרסמת באיצטדיונה החדש ובתכניית המשחק השבועית תיירות לישראל.