טטרה פארם, בבעלות שרמן וייס ואמנון בכר, סיימה את שנת 2006 עם מחזור מכירות של כ-20 מיליון שקל, גידול של 42% ביחס לשנת 2005 שבה הסתכם המחזור בכ-14 מיליון שקל.
תחת המותג CALM, פרי פיתוחה, משווקת החברה את סדרת מוצרי הטיפוח "סבוקלם" (דרמה קוסמטיקה) ובחודשים האחרונים החלה לשווק סדרה נוספת "קאלם אינוביישן" (אנטי אייג'ינג).
החברה מתעתדת להשיק השנה סדרת מוצרי טיפוח נוספת לגברים ואשר שלבי פיתוחה וייצורה הסתיימו. בחברה מצפים לרשום גידול של 30% במכירות ב-2007.
מיכל ינאי תחליף את טל מן כפריזנטורית החדשה של החברה ותקבל עבור קמפיין שנתי 40 אלף דולר. תקציב השיווק והפרסום השנתי של החברה יעמוד על 500 אלף דולר ויכלול מתן חסות לתחרות מלכת היופי של ישראל 2007.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.