הנקראות ביותר

טטרה פארם, יצרנית מוצרי הטיפוח "סבוקלם", סיימה את 2006 עם מחזור של 20 מיליון שקל

מיכל ינאי נבחרה לפריזנטורית החברה ותקבל עבור קמפיין שנתי 40 אלף דולר * תקציב השיווק והפרסום השנתי יעמוד על 500 אלף דולר

טטרה פארם, בבעלות שרמן וייס ואמנון בכר, סיימה את שנת 2006 עם מחזור מכירות של כ-20 מיליון שקל, גידול של 42% ביחס לשנת 2005 שבה הסתכם המחזור בכ-14 מיליון שקל.

תחת המותג CALM, פרי פיתוחה, משווקת החברה את סדרת מוצרי הטיפוח "סבוקלם" (דרמה קוסמטיקה) ובחודשים האחרונים החלה לשווק סדרה נוספת "קאלם אינוביישן" (אנטי אייג'ינג).

החברה מתעתדת להשיק השנה סדרת מוצרי טיפוח נוספת לגברים ואשר שלבי פיתוחה וייצורה הסתיימו. בחברה מצפים לרשום גידול של 30% במכירות ב-2007.

מיכל ינאי תחליף את טל מן כפריזנטורית החדשה של החברה ותקבל עבור קמפיין שנתי 40 אלף דולר. תקציב השיווק והפרסום השנתי של החברה יעמוד על 500 אלף דולר ויכלול מתן חסות לתחרות מלכת היופי של ישראל 2007.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות