לוריאל ישראל סיימה את 2006 עם מחזור מכירות של 354 מיליון שקל

חברת הקוסמטיקה מדווחת השנה על גידול של 21.4% שנבע בעיקר מייצוא לחו"ל

חברת הקוסמטיקה לוריאל ישראל רשמה בשנת 2006 גידול של 21.4% בפעילותה. מחזור המכירות של החברה ב-2006 הסתכם ב-354 מיליון שקל, כך נמסר היום (ב').

קונצרן לוריאל העולמי רשם גידול נמוך יותר של 8.7% ומכירותיו ב-2006 הסתכמו ב-15.79 מיליארד אירו.

לדברי מנכ"ל לוריאל ישראל, נאווה רביד, עיקר הגידול של החברה נרשם בייצוא החברה לחו"ל ועמד על 48% לעומת גידול של 12.5% בפעילות החברה בארץ.

לוריאל ישראל מייצרת במפעל במגדל העמק את מוצרי הטיפוח של המותגים לוריאל פריז, גרנייר (GARNIER) ונטורל סי ביוטי (מוצרים המבוססים על מינרלים ובוץ מים המלח). החברה מייצאת את שלושת המותגים לרוסיה ולאוקראינה, ארצות סקנדינביה ולמזרח הרחוק - הונג קונג, סין ועוד.

"לוריאל ישראל מתמקדת בפעילותה בשוק המקומי בחיזוק המותגים הקיימים ובהחדרת שני מותגים חדשים שנוספו לפורטפוליו המותגים של לוריאל ישראל ברבעון האחרון של 2006, מותג הקוסמטיקה היוקרתי ביותרם (BIOTHERM), הממוצב במקום השישי בעולם בטיפוח לנשים ובמקום הראשון בעולם בתחום הטיפוח לגבר, ומותג הטיפוח גרנייר, הפונה לשוק העממי, שהתמקד עד להשקה זו, בתחום צבעי השיער הביתיים", אומרת רביד.

לוריאל ישראל משווקת את המותגים לנקום, הלנה רובינשטיין, ביותרם, ג'ורג'יו ארמני, קשארל, ראלף לורן, פלומה פיקסו, לוריאל פריז, מייבלין ניו-יורק, גרנייה, לוריאל פרופסיונל, קרסטס, נטורל סי ביוטי ווישי.

לוריאל ישראל נמצאת בבעלות לוריאל העולמית (93%) ובעלי מניות פרטיים (7%). "