פוינטר מוצאת מימון לרכישות: מגייסת כ-8.5 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים אמריקנים

החברה הודיעה לאחרונה על כוונתה לרכוש שתי חברות * היו"ר, יוסי בן-שלום: "ההון שגויס יאפשר לפוינטר להרחיב את קווי השירותים ולממן רכישות"

בשבועות האחרונים הודיעה פוינטר טלוקיישן על שתי רכישות. על השאלה מאיפה יגיע המימון לרכישות, היא עונה היום - החברה הודיעה על כך שהיא מגייסת כ-8.5 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים בארה"ב.

פוינטר מספקת שירותי איתור והשבת כלי רכב גנובים, וכן שירותי דרך וגרירה לענפי הביטוח והרכב, והיא פעילה בישראל, ארגנטינה ומקסיקו. החברה תנפיק 805 אלף מניות רגילות, במחיר של 10.5 דולר למניה, שהוא מחיר השוק. המשקיעים בהנפקה הפרטית יהיו זכאים גם לאופציות לרכישת מניות החברה כך שעל כל מניה שנרכשה, יהיו המשקיעים זכאים לאופציה לרכישת עוד חצי מניה. האופציות ניתנות למימוש למניות הרגילות של החברה במחיר מימוש של 12.6 דולר למניה, וזאת למשך תקופה של חמש שנים. את ההנפקה יוביל בית ההשקעות אנטרברג.

"ההון שיגוייס בהנפקה הפרטית יאפשר לפוינטר להרחיב את קווי השירותים של החברה בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה שלה, ולממן רכישות כדוגמת אלו שעליהן הכרזנו לאחרונה", מסר יו"ר החברה, יוסי בן-שלום. "בעלי המניות החדשים שלנו מצטרפים אלינו לטווח הרחוק. אלה מוסדות פיננסיים מבוססים מארה"ב. השקעתם בפוינטר היא הבעת אמון בפוטנציאל הצמיחה של החברה".

פוינטר נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של כ-34 מיליון דולר. החברה הודיעה לפני כשלושה שבועות על חתימת מזכר כוונות לרכישת S.O.S מארגנטינה, תמורת 9 מיליון דולר, ומספר ימים מאוחר יותר הודיעה על רכישת סלוקייטר הישראלית, תמורת כ-18.5 מיליון דולר במזומן, מניות ואג"ח להמרה.