שר ההגנה של בריטניה: מתנהלים מגעים ישירים מול איראן בסוגיית החיילים החטופים

אחמדינג'אד: בקרוב - פרטים חדשים על תכנית הגרעין * הפגנה אלימה היום סמוך לשגרירות בריטניה בטהראן עם קריאות "מוות לבריטניה" ו"מוות לאמריקה"

שר ההגנה של בריטניה, דז בראון, אומר כי ארצו מקיימת מגעים ישירים עם איראן בנוגע לפרשת חיילי הצי השבויים. בראיון לרשת BBC אמר בראון: "נעשים מאמצים רבים, כדי לפתור את המשבר בדרך דיפלומטית".

הפגנה אלימה סמוך לשגרירות בריטניה בטהראן

כ-200 סטודנטים איראניים הפגינו היום סמוך למתחם השגרירות במחאה על התנהלותה של בריטניה בפרשת מעצר 15 החיילים הבריטים על-ידי הצבא האיראני. במהלך ההפגנה האלימה השליכו הסטודנטים אבנים וחזיזים. דובר משרד החוץ הבריטי מסר שלא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק.

המפגינים השמיעו קריאות "מוות לבריטניה" ו"מוות לאמריקה" ודרשו מהממשלה האיראנית לגרש את השגריר הבריטי ולסגור את השגרירות אותה כינו "מאורת מרגלים". בשלב מסוים הסתערו המפגינים לעבר מחסום שאוייש על-ידי כמאה שוטרים שחסמו את הגישה לשגרירות.

אחמדינג'אד: בקרוב - פרטים חדשים על תכנית הגרעין

נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, הודיע היום כי בקרוב ייחשפו פרטים חדשים על תכנית הגרעין של ארצו. אחמדינג'אד, שצפוי לכנס מסיבת עיתונאים מחרתיים, לא ציין מתי יפורסם המידע החדש.

אתמול אמר אחמדינג'אד שבריטניה צריכה להתנצל על חדירת חדירת חייליה למימיה הטריטוריאלים של ארצו. לדבריו, לונדון אינה בוחרת ב"דרך החוקית וההגיונית" בטיפולה בפרשה.