הצד השני של ההנפקה: אלוט מפרסמת אזהרת הכנסות ורווח לתוצאות הרבעון הראשון

החברה, שהונפקה בנאסד"ק בסוף השנה הקודמת, צופה כי מכירותיה ברבעון הראשון יסתכמו ב-9.6 מיליון דולר וב-40 מיליון דולר לשנה כולה * תחזית הרווח השנתית תעודכן עם פרסום תוצאות הרבעון

מספר חודשים הנפקתה המוצלחת בבורסת הנאסד"ק ולאחר שסיכמה את הרבעון הרביעי ב-2006 עם רווח נקי קל, מפרסמת חברת אלוט אזהרת הכנסות ורווח לתוצאות הרבעון הראשון של שנת 2006.

החברה שצפתה כי הרבעון יסתיים ברמת הכנסות של 9.6 מיליון דולר, וכי השורה התחתונה תהייה מאוזנת ודומה לרווח שהושג ברבעון הקודם (50 אלף דולר) מעדכנת כעת את התחזית לשורה העליונה למכירות שינועו בטווח שבין 8.2 ל-8.3 מיליון דולר. לגבי שורת הרווח לא מסרה החברה עדכון מספרי, אך ציינה כי היא תהייה נמוכה מהתחזית, קרי בסבירות גבוהה - הפסד.

האזהרה מוסברת על-ידי החברה בחולשה במכירות החברה במספר שווקי יעד ובעיקר בזה האמריקני. עם זאת מציינת החברה, כי הירידה מיוחסת ללקוחות הקטנים של החברה ולא ללקוחותיה הראשיים.

"אנו מאוד מאוכזבים מביצועים שלנו במספר תחומים במהלך הרבעון שיביאו ככל הנראה לתוצאות נמוכות מהצמיחה לה צפינו השנה", אמר רמי הדר, מנכ"ל אלוט. "עם זאת, אנו מעודדים מההתקדמות שעשינו בתחומים אחרים והעלייה במכירותיהם בתקופה, הן במספר הפרוייקטים והן בסך המכירות", הוסיף הדר.

המנכ"ל סיכם את דבריו ואמר: "באופן כללי, נשארנו בטוחים באסטרטגיה שלנו ובתחזית לטווח הארוך למוצרי ה-DPI שלנו".

אלוט, המספקת מוצרים לאופטימיזציה של רשתות IP, הורידה בעיקבות אזהרת הרבעון גם את התחזית השנתית וכעת היא צופה הכנסות של 40 מיליון דולר בקירוב. זאת לעומת תחזית למכירות בטווח שבין 43-47 מיליון דולר. תחזית הרווח השנתית הקודמת של החברה נעה בין 27-33 סנט למניה - תחזית רווח מעודכנת, כאמור, לא סופקה והיא תעודכן ככל הנראה עם פירסום תוצאות הרבעון הראשון.

אלוט תקשורת