"ארץ נהדרת" בראש טבלת הרייטינג עם 30.6%; "המפצחים" מדורגת שלישית

רשת נכנסה לטבלה השבועית עם 2 תוכניות בלבד, לאחר שערב יום השואה ויום השואה התקיימו השנה בימי שידור שלה

גם השבוע התברגה קשת בטבלת עשר התוכניות המובילות מבחינת שיעורי הצפייה עם שש תוכניות לעומת שתיים בלבד של רשת. הסיבה - בדומה לחג הפסח, גם ערב יום השואה ויום השואה בשבוע שעבר (ראשון-שני) התקיימו על ימי השידור של רשת.

קשת כאמור, באמצעות "ארץ נהדרת", כובשת את טבלת הרייטינג השבועית לאחר שהתוכנית רשמה בשבוע האחרון רייטינג ממוצע של 30.6% בקרב משקי בית יהודיים ו-849 אלף צופים פרטיים. במקום השני בטבלה נמצאת "מסודרים", גם היא של קשת, ששודרה אמש (ש') ורשמה רייטינג ממוצע של 25.65 בקרב משקי בית יהודיים ו-593 אלף צופים פרטיים.

במקום השלישי בטבלה מדורגת תוכנית ההשקה של "המפצחים" של קשת בהגשתו של מיקי רוזנטל אשר רשמה רייטינג ממוצע של 24.5% ו-480 אלף צופים פרטיים. התוכנית תיעדה פענוח מקרי פשע מפורסמים בישראל.

המקום הרביעי והחמישי בטבלה שייכים לרשת באמצעות התוכניות "כלבוטק" (%23.5 ו-497 אלף צופים פרטיים) ו"יאיר לפיד" (22.7% ו-366 אלף צופים פרטיים). רייטינג זהה רשמה גם "מועדון לילה עם ארז טל" המשודרת על-ידי קשת.

קשת ממשיכה להיעזר בכוכבי חברת החדשות: אחרי גדי סוקניק, הפעם עם יונית לוי והסרט הדוקמנטרי "הפכת לאבא" שרשם רייטינג ממוצע של 20% בקרב משקי בית יהודיים.

חברת החדשות של ערוץ 2 מתברגת השבוע רק למקומות האחרונים ברשימת התוכניות המובילות, עם מהדורות אמצע השבוע שרשמו רייטינג ממוצע של 28.3% בקרב משקי בית יהודיים ועם "אולפן שישי" וחדשות שבת שרשמו רייטינג ממוצע של 17.7% בקרב משקי בית יהודיים.