עכשיו זה רשמי: יואל אסתרון הודיע לעורך "ידיעות אחרונות" על סיום תפקידו בעיתון

זאת בעקבות מינויו של שילה דה בר לעורך הראשי של העיתון * רון ירון מונה לתפקיד עורך המשנה

עכשיו זה סופי: יואל אסתרון, המשנה לעורך "ידיעות אחרונות" הודיע היום (א') על סיום תפקידו בעיתון.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בעקבות מינויו של שילה דה בר לעורך העיתון במקומו של רפי גינת הודיע אסתרון על פרישתו. רון ירון מונה במסגרת השינויים ב"ידיעות אחרונות" לתפקיד עורך המשנה.

במהלך הימים האחרונים הודיע אסתרון להנהלת העיתון בדבר כוונתו לפרוש מהתפקיד אולם הודעות אלה נעשו באופן לא פורמלי. היום, במהלך ישיבת עורכים, הודיע אסתרון באופן פורמלי כי יסיים את תפקידו בעיתון לאלתר, זאת לאחר שנתיים וחצי.

אסתרון הודה היום לעורכי "ידיעות אחרונות" ואיחל הצלחה בתפקיד לדה בר. במהלך דבריו אמר אסתרון, כי הוא חושב ש"ידיעות אחרונות" הינו גורם מאוד מרכזי וחשוב במדינה וכי הוא מקווה כי ימשיך להיות כזה.

בעקבות הודעתו בדבר פרישתו מהעיתון קיבל אסתרון הצעה לשמש בתפקיד בכיר בקבוצת "ידיעות אחרונות" אולם טרם הובהר באיזה תפקיד. במקביל, כפי שפורסם ב"גלובס", שמו של אסתרון עלה כמועמד אפשרי לתפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אולם טרם נעשתה אליו פנייה רשמית בעניין.

קודם לתפקידו ב"ידיעות אחרונות" שימש אסתרון במשך שנים רבות כמשנה לעורך עיתון "הארץ". כאמור, לפני כשנתיים וחצי מונה לתפקיד המשנה לעורך "ידיעות אחרונות", זאת מעט לפני מינויו של גינת לתפקיד העורך. לפני כחודש וחצי הודיע גינת על סיום תפקידו ואסתרון קיווה לקבל את התפקיד אולם משזה לא קרה, ומו"ל העיתון, נוני מוזס, החליט על מינויו של דה בר, החליט כאמור אסתרון לעזוב.