הירש מדיה תוציא לאור את "ביזנסוויק" בעברית

"ביזנסוויק ישראל" צפוי לצאת בספטמבר 2007 בגרסה דו-שבועית ויימכר בדוכני העיתונים ולמנויים

קבוצת הירש מידה עומדת להשיק את המגזין "ביזנסוויק" האמריקני בשפה העברית. ל"גלובס" נודע, כי "ביזנסוויק" והירש מדיה חתמו לאחרונה על הסכם הוצאה לאור של מהדורת המגזין בשפה העברית. הגיליון הראשון של "ביזנסוויק ישראל" מתוכנן לצאת בספטמבר 2007. עוד נודע, כי המהדורה של "ביזנסוויק" בעברית מתוכננת להיות דו-שבועית ותימכר בדוכני העיתונים ובאמצעות מנויים.

על פי המסתמן, הכתבות בעיתון יתורגמו מ"ביזנסוויק" באנגלית וכן מאתר האינטרנט של ביזנסוויק ובנוסף חלקן ייכתבו על ידי עיתונאים של הירש מדיה אשר כותבים בעיתונים אותם מוציאה הירש מדיה לאור.

בהירש מדיה אישרו את הידיעה. לדברי אריאל גרינברג, סמנכ"ל האסטרטגיה בהירש מדיה, "'ביזנסוויק ישראל' יהיה תוספת מבורכת לשוק המדיה הישראלי, ויציע הן לקהיליית העסקים המקומית והן לקהל הרחב הארות עדכניות וסיקור מעמיק של החדשות שאין ביכולתם למצוא במקום אחר".

"ביזנסוויק" בעברית ימנה בין 64-86 עמודי צבע כאשר טרם הוחלט המחיר שייגבה עבורו, דבר שצפוי להיקבע רק לקראת השקתו בספטמבר.

"ביזנסוויק", שנוסד ב-1929, נחשב לאחר מהגופים המובילים בתחום התקשורת העסקית. המגזין כולל ניתוחים המיועדים לקהל בינלאומי של אנשי עסקים. המגזין יוצא לאור על ידי מקגראוו היל קומפני ועל פי הערכות יש לו כ-4.5 מיליון קוראים בכל שבוע ב-140 מדינות. בארה"ב לבדה מספר המנויים של "ביזנסוויק" עומד על כ-900 אלף. מהדורות מקומיות מתפרסמות בסינית, רוסית ואינדונזית. אתר האינטרנט של "ביזנסוויק" הושק ב-1994.

הירש מדיה הישראלית נמצאת בשליטת שלמה בן-צבי ומוציאה לאור את העיתון "מקור ראשון" בימי חול ובסוף שבוע, וכן את עיתון "הצופה" בסופי שבוע בלבד. בנוסף אחראית הירש מדיה על החינמון "ישראלי".