חברת ענני תקשורת מעלה ערוץ אוכל חדש בתשלום בכבלים ובלוויין

ישדר תוכניות מקור ורכש 20 שעות ביממה * בשבועות הראשונים ישודר הערוץ בחינם ללקוחות הדיגיטליים

חברת ענני תקשורת תעלה לאוויר באמצע יוני ערוץ אוכל חדש בתשלום, שישודר בכבלים ובלוויין. ערוץ האוכל הישראלי יצטרף לערוצים נוספים של ענני תקשורת המשודרים בכבלים ובלוויין ובהם ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות, אגו וניקלודיאון. בערוצים אלה יעלה קמפיין פרסומי לערוץ האוכל תחת הסיסמה "ערוץ האוכל - מוסיפים טעם לחיים".

בשלב זה טרם נקבעו מספרי האפיקים בהם ישודר הערוץ החדש. במהלך השבועות הראשונים לעלייתו יהיה הערוץ פתוח חינם לכלל הלקוחות הדיגיטליים של הכבלים והלוויין. הערוץ ישדר החל מ-6 בבוקר ועד 2 לפנות בוקר, קרי 20 שעות ביממה.

ערוץ האוכל הישראלי ימותג כבית הספר הטלוויזיוני הישראלי לבישול ואירוח וייתן במה לכל סוגי המטבחים: מטבחים אתניים, אוכל ביתי, מטבח מהיר, מטבח בריא, גורמה, אפייה, אירוח ומשקאות. הערוץ יכלול תוכניות מקור שישמשו כקורסי בישול לצד תוכניות רכש.

בין תוכניות המקור שיעלו בחודשים הראשונים גם "האקדמיה לאוכל", עשר סדנאות בישול בנות חצי שעה כל אחת, בכיכובם של שפים מתמחים בבישול מטבח מסוים. תכני הרכש נרכשו מערוץ פוד נטוורק האמריקני ובנוסף ישדר ערוץ האוכל תכנים של השפים המובילים בעולם ובהם ג'יימי אוליבר, נייג'לה וולסון ורוזמארי טריגר.

כפי שפורסם ב"גלובס", לפני כשנה אישרה מועצת הכבלים והלוויין גם לקבוצת סלוצקי אפיקי תקשורת שבבעלות המפיק חיים סלוצקי ודרי שי, להקים ערוץ אוכל חדש. הערוץ, שאמור היה לעלות לאוויר כבר בתחילת 2007, תוכנן לקום בשיתוף עם קשת (בהפקתה) ולהיות משודר בכבלים ובלוויין, כאשר הפעילות החוץ מסכית של הערוץ תוכננה להיות באתר האינטרנט של קשת. למרות אישור המועצה בשלב זה הערוץ טרם יוצא אל הפועל.