ידיעות אחרונות: קבוצת לוחמים משדרות הודיעו לאולמרט: מסרבים לשרת במילואים

זאת כל עוד נמשך ירי הקסאמים * "במדינה שבה איש איש לעצמו, לא נותרה לנו ברירה. הפסקנו להאמין שמישהו עושה כל שביכולתו על מנת להגן עלינו"

"ידיעות אחרונות" מפרסם הבוקר כי 100 חיילי מילואים משדרות המשרתים ביחידות קרביות, רובם קצינים, שיגרו הלילה מכתב לרה"מ אולמרט מכתב סרבנות, ובו הם מצהירים כי לא ייצאו לשירות מילואים כל עוד נמשך ירי הקסאמים.

לדברי העיתון, המילואימניקים משדרות יוצאים למאבק גדול שטרם נראה כמותו בשדרות. הקבוצה מפיצה בימים אלה עצומה הקוראת לכל אנשי המילואים בארץ לסרב להתגייס לצה"ל כל עוד שדרות נתונה תחת אש.

"בלב כבד ובתחושת אכזבה קשה אנו כותבים מכתב זה. איבדנו זה מכבר את היכולת לחיות חיי אזרח רגילים בבתינו" כותבים המילואימניקים. "כבר מספר שנים איננו יכולים להשתעשע עם ילדינו במגרשי המשחקים או לשלוח אותם, בראש שקט, לגנים ולבתי הספר".

"הפסקנו להאמין שמישהו עושה כל שביכולתו על מנת להגן עלינו. אנו מסרבים שילדינו ימשיכו להיות בשר התותחים של מדינת ישראל" המשיכו. "החלטנו שלאור המצב הקיים, כאשר דמנו מופקר, איננו רוצים לצאת לשירות מילואים ולהגן על שאר תושבי המדינה".

"אנו דורשים שמדינת ישראל תגייס את כל משאביה כדי להעניק לנו שוב את הביטחון בחיים. אם אין ביכולת המדינה לספק לנו צורך בסיסי זה, אנו מבקשים להיות מפונים למקומות אחרים. במדינה שבה איש איש לעצמו, לא נותרה לנו ברירה". סיימו אנשי המילואים.