המכתב המזוייף של פרס: "זכרו לי חסד נעורים, תנו לי את הכבוד האחרון עלי אדמות"

כך נכתב בפקס שהגיע הבוקר לכל לשכות חברי הכנסת בשמו של המשנה לראש הממשלה, ובו הוא מבקש לתמוך בו במירוץ לנשיאות * "שלא ברצוני ולא בטובתי דבק בי הכינוי 'לוזר'"

"אני שב ומתחנן בפניכם חברי היקרים. זכרו לי חסד נעורים, תנו לי את הכבוד האחרון עלי אדמות"- כך נכתב במכתב שהגיע הבוקר (ד') לכל לשכות חברי הכנסת בפקס, בשמו של המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, ובו הוא מבקש לתמוך בו במירוץ לנשיאות.

המכתב לא נכתב על נייר רשמי של לשכת פרס. "ביום רביעי 13.6 אני עומד שוב לבחירה", נכתב, "לאחר שנים של תקוות ואכזבות קשות מצדכם. לא פספסתי שום הזדמנות לתרום למדינת ישראל ובכולם הפסדתי. כך היה מול ידידי יצחק רבין ז"ל, לאחר מכן במירוץ מול ביבי נתניהו, בבחירות לנשיאות מול משה קצב, ובבחירות הפנימיות לעבודה מול עמיר פרץ".

"שלא ברצוני ולא בטובתי דבק בי הכינוי 'לוזר'. הצביעו בעבורי הפעם. אל תעשו לי את זה פעם נוספת. כמי שתרם תרומה מכרעת למדינת ישראל לא מגיעה לי השפלה נוספת. זכרו! ביום רביעי כולנו משלשלים את הפתק 'שמעון פרס'".

לאחר שהתברר כי המכתב לא נשלח מלשכתו של פרס, פנה ח"כ יואל חסון (קדימה) לקצין הכנסת בבקשה לבדוק מי עומד מאחורי המכתב המזויף. "יש לבדוק מי עומד מאחורי ניסיון ההטעיה שכן מדובר במקרה חמור ביותר של מרמה וזיוף בתקופה כה רגישה של מירוץ לנשיאות", אמר חסון.