האנליסטים ב-IBI מתדלקים את מניית סקופ: מקפיצים את מחיר היעד ל-130 שקל

[להמלצות אנליסטים] המניה מגיבה בזינוק של כ-7% * האנליסטים: גיוס ההון של החברה בנאס"ק הוא מהלך חיובי והמשקיעים צפויים ליהנות מכך

מניית סקופ מקבלת היום חיזוק מבית ההשקעות IBI, בדמות הקפצת מחיר היעד, מה שמתדלק את המניה להמשך התחזקות בבורסה. האנליסטים שבו אמנם על המלצת "נייטרלי" לסקופ, אך העלו את מחיר היע דלרמה של 130 שקל מ-106 שקל. מחיר היעד החדש משקף למניה פרמיה של 23% על מחיר הסגירה של סקופ אתמול בבורסה.

סקופ, העוסקת בתחום הלוגיסטיקה בענפי המתכות והפלסטיקה, הודיעה לאחרונה על כוונתה לגייס בנאסד"ק לפי שווי של 350-400 מיליון דולר (ראו מסגרת), והאנליסטים ב-IBI סבורים כי "גיוס ההון הינו מהלך חיובי ביותר לחברה. המשקיעים צפויים ליהנות מהנפקה בשווי גבוה ממחיר המינה כיום בבורסה, וכמובן הזרמת ההון צפויה לתרום להמשך פיתוחה העסקי".

האנליסטים מעריכים כי הגיוס מוריד את רמת החוב הפיננסי נטו של החברה, שעומד נכון לסוף הרבעון הראשון על 540 מיליון שקל. הגיוס אף יאפשר לסקופ שימוש במקורות כספיים שאינם כרוכים בהשקעה בהון חוזר. בנוסף, הגיוס תואם את האסטרטגיה העסקית של החברה הכוללת הרחבת הפעילות בארץ ובחו"ל עד לכדי נפח פעילות של 50% בחו"ל (כיום עומד על 22% לא כולל ייצוא).

ב-IBI מאמינים שהשווי עליו דובר, 350 מיליון שקל, הוא "ריאלי בהחלט", ומעריכים בשורה התחתונה כי "האפסייד עולה על הסיכון". מניית סקופ מגיבה לידיעה בקפיצה של כמעט 7% בבורסה תוך ריכוז מחזור מסחר חריג.

סקופ