רחל גוטליב מונתה למשנה ליועמ"ש (פלילי); אייל יצחקי מונה לשמאי הממשלתי הראשי

הממשלה אישרה השבוע את הצעתו של השר דניאל פרידמן למנות את השניים, שנבחרו לתפקידים ע"י ועדות איתור של משרד המשפטים

עו"ד רחל גוטליב מונתה למשנה ליועץ המשפטי לממשלה לעניינים פליליים, במקומה של עו"ד לבנת משיח שפרשה לגמלאות. אייל יצחקי מונה לשמאי הממשלתי הראשי, במקומו של יעקב אודיש, שפרש אף הוא לגמלאות.

הממשלה אישרה השבוע את הצעתו של שר המשפטים דניאל פרידמן, למנות את השניים, שנבחרו לתפקידיהם ע"י ועדות איתור של משרד המשפטים, בראשות מנכ"ל המשרד, משה שילה.

עו"ד גוטליב (57) עובדת במשרד המשפטים בשנתיים האחרונות. היא החלה את דרכה כעורכת דין בשוק הפרטי, ומשנת 1980 שימשה כעוזרת ליועץ המשפטי של המשטרה. ב-1993 הושאלה גוטליב, בדרגת ניצב משנה, למשרד לביטחון פנים, שם כיהנה במשך 12 שנה כסגנית היועצת המשפטית של המשרד.

לפני כשנתיים היא הצטרפה למחלקת הייעוץ והחקיקה (פלילי) במשרד המשפטים ובחודשיים האחרונים שימשה כממלאת מקומה של המשנה ליועץ לעניינים פליליים, לבנת משיח. גוטליב היא בעלת תואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית, נשואה ואם לשלושה.

יצחקי (40), שמונה לתפקיד השמאי הממשלתי הראשי, מכהן בשנתיים האחרונות כרכז הוועדה לתקינה שמאית במשרד המשפטים. הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ומינהל עסקים, ובוגר המחלקה לשמאות מקרקעין וניהול נכסים באוניברסיטת ת"א. יצחקי נשוי ואב לשלושה.