מלונות אפריקה ישראל רכשה מלון מרפא בדרום רוסיה ב-4 מיליון דולר

המלון ישופץ וייפתח לקהל בעוד כשנתיים * עלות השיפוץ והפיתוח צפויה לעמוד על סך כ- 8.5 מיליון דולר

מלונות אפריקה מקבוצת אפריקה ישראל בבעלות לב לבייב, רכשה מלון מרפא ונופש בעיר המרפא בזלז'נובסק שבדרום רוסיה בעלות של כארבעה מיליון דולר. המלון, בעל 165 חדרים, משתרע על מתחם בשטח של כ-10 דונם. המבנה כולל גם אגף רפואי המשתרע על כשש קומות. האורחים המגיעים לעיר שוהים במלונות כשלושה שבועות בממוצע.

לדברי מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, אריאל קפון, ז'לז'נובסק נמצאת בסמוך לקיסלובודסק, בה מנהלת אפריקה ישראל את מלון פלאזה. במקביל, בונה החברה שני בתי מלון נוספים בעיר. על פי הערכות, רכישת המלון בעיירה סמוכה תאפשר חיסכון בהוצאות ותייעל את התפעול.

על פי התוכנית, המלון ישופץ וייפתח לקהל בעוד כשנתיים. השיפוץ יכלול הקמת בריכת שחייה, חדרי טיפולים וחדרי כושר. להערכת החברה, התשואות על ההון במקום יהיו גבוהות מהמקובל במערב אירופה. לדברי החברה, עלות השיפוץ והפיתוח צפויה לעמוד על סך כ- 8.5 מיליון דולר.

בארץ אפריקה ישראל היא הבעלים של תשעה מלונות, בהם הולידי אין חיפה וקראון פלאזה תל אביב, ירושלים, ים המלח ואילת. בחו"ל נמצאים בבעלותה מלון בשטוטגרט גרמניה והמלונות ברוסיה. ל"גלובס" נודע כי החברה מנהלת בימים אלה מו"מ לרכישת מלון נוסף גם ברומניה.