אלווריון תספק פתרונות תקשורת לספקית תקשורת באוגנדה; היקף החוזה לא נמסר

אחרי זינוק מרשים של 57% במחיר המניה מתחילת 2007, וכשבועיים לפני פרסום דו"חות הרבעון השני, מודיעה היום אלווריון (סימול ALVR) על חוזה חדש באוגנדה. במסגרת החוזה, שהיקפו הכספי לא נמסר לפרסום, תפרוש ספקית התקשורת הסלולרית האוגנדית MTN Uganda את פתרון ה-BreezeMAX של אלווריון.

הפרישה תתבצע עבור תדר 3.5 GHz, כחלק מפרישה כלל-ארצית שמטרתה לספק שירותי נתונים מורחבים למשתמשים ארגוניים, עסקיים ופרטיים. הפרויקט הושק לראשונה בבירת אוגנדה והוא יורחב לעוד כ-30 ערים ברחבי המדינה.

אלווריון, המספקת מערכות תקשורת אלחוטית בפס רחב, משתפת פעולה במסגרת החוזה עם ספקית השירותים ופתרונות התוכנה האפריקנית Dimension Data, ועם Plessey, ספקית פתרונות תקשורת אפריקנית.

"אנו נלהבים מכך ש-MTN Uganda בחרה בנו כדי לספק שירותי פס רחב איכותיים לכל סוגי המשתמשים ברחבי האזור", מסר צביקה פרידמן, נשיא ומנכ"ל אלווריון. "אפריקה מאופיינת בצמיחה מהירה, ואנו משוכנעים ש-MTN תפיק תועלת מרובה מגישת ה-OPEN WiMAX, המבוססת על מפעיל מרכזי, כמו גם מתכונותיה המתקדמות של ה-BreezeMAX ומרמת השירותים הגבוהה", הוסיף פרידמן.

אלווריון נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב לפי שווי שוק של 650 מיליון דולר. החברה תפרסם את הדו"חות הכספיים שלה לסיכום הרבעון השני ב-1 באוגוסט. תחזית החברה צופה הכנסות שינועו בין 53-57 מיליון דולר, ובשורה התחתונה היא מצפה לרווח נקי Non-GAAP של 0-3 סנט למניה (סך של עד 1.9 מיליון דולר).