קונצרן כור נהנה מביצועי מכתשים-אגן - הרוויח 150 מיליון שקל; עמי אראל מונה ליו"ר

יו"ר אי.די.בי, נוחי דנקנר "עכשיו, כשנה לאחר הרכישה, ברור לכל כי רכישת כור היתה מהלך עסקי מוצלח של הקבוצה"

קונצרן כור מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר עובר תקופה עמוסה למדי. ראשית, היה זה הרבעון האחרון של כור עם נוכחות בשוק המניות האמריקני, שכן במהלכו נמחקו ה-ADR`s של כור מהמסחר שם.

בנוסף במהלך הרבעון השני הונפקה חברת וראז בוול-סטריט. לאחר מכן, במהלך הרבעון הנוכחי, נמכרה אי.סי.איי טלקום , המחזיקה בוראז, לקבוצת משקיעים בראשות שאול שני.

הקונצרן פירסם היום (ד') את דוחות הרבעון השני, יום לאחר שהאחזקת הליבה שלו, ענקית האגרו-כימיה מכתשים אגן , סגרה רבעון חזק. (לדוחות מכתשים אגן). ואכן, בעקבות החברה הבת, מדווחת כור על רווח נקי של 151 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת הפסד של 94 מיליון שקל ברבעון המקביל.

דירקטוריון כור החליט היום על חלוקת דיבידנד בסך 150 מיליון שקל או 9.02 שקל למניה. חלוקת הדיבידנד תבוצע ב-6 בספטמבר 2007, כאשר המועד הקובע יהיה ב-22 באוגוסט.

בנוסף מדווחים באי.די.בי שעמי אראל ימונה ליו"ר דירקטוריון כור, במקום יונתן קולבר. אראל נושא בלא מעט תפקידים בקבוצתו של דנקנר, בינהם נשיא דסק"ש , ויו"ר סלקום .

נוחי דנקנר, יו"ר אי.די.בי, הודה לקולבר "על תרומתו הרבה ובמיוחד על פועלו בכור מיום רכישת השליטה על ידי קבוצת אי.די.בי". "עכשיו, כשנה לאחר הרכישה, ברור לכל שרכישת כור היתה מהלך עסקי מוצלח של הקבוצה," מסר דנקנר.

כור