נמשכות העבודות להקמת פרויקט קו הרכבת מת"א לראשון לציון מערב. חברת הנדל"ן והתשתיות מנרב, באמצעות החברה-הבת שבבעלותה, מנרב הנדסה, זכתה בשבוע שעבר במכרז שפרסמה רכבת ישראל לביצוע עבודות תשתית לקו הרכבת ת"א-ראשל"צ מערב, בקטע שבין מחלף יוספטל בבת ים למחלף משה דיין בראשל"צ. מדובר בעבודות להקמת המקטע האחרון של קו הרכבת מת"א לראשון לציון מערב, שצפוי לעבור לאורך תוואי איילון דרום.
מנרב, שבשליטת משפחת קוזניצקי, דיווחה כי בהתאם להצעת המחיר שהוגשה על-ידי החברה, היקפו הכספי של המכרז נאמד ב-99 מיליון שקל. בהתאם לתנאי המכרז צפויות העבודות במסגרת הפרויקט להימשך כ-27 חודש ממועד קבלת צו לתחילת העבודות.
לאורך הקו מתוכננות 8 תחנות: ההגנה, חולון, וולפסון, יוספטל, קוממיות, משה דיין, מכללות ראשל"צ וראשל"צ מערב. זמן הנסיעה המשוער בין תחנת ההגנה בת"א לראשל"צ מערב צפוי לעמוד על 15 דקות. ברכבת מעריכים כי הביקוש לקו יהיה גבוה מהתחזיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.