רונית רפאל בחרה במילי אביטל ואמה, נוני אביטל, להמשך הקמפיין "אמהות ובנות".
הקמפיין, בהשקעה של כ-250 אלף דולר, יעלה בעיתונות נשים ובעיתונות ארצית. את הקמפיין נבחרות להוביל אמהות ובנות, ישראליות מפורסמות ולקוחות של מרכזי "רונית רפאל".
רונית רפאל אומרת: "הבחירה במילי אביטל ואמא שלה להובלת הקמפיין החדש הינה בחירה טבעית היות שהשתיים מטופלות במרכזי רונית רפאל ומסמלות קשר בין דורי של יופי וטיפוח".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.