לאור התחממות כדור-הארץ: טל רונן הקים חברה לייעוץ אסטרטגי בנושא קיימות

המטרה: לגרום לחברות ישראליות לנצל את הצורך העולמי לצורך קידום עסקי - כפי שקרה בתחומי החקלאות, המים והביטחון

למחסור במקורות מים יש כנראה פתרון חלקי. חברה ישראלית תשיק בקרוב פיתוח של מכשיר היוצר מים מהאוויר. מדובר בהמצאה מהפכנית, פרי פיתוח ישראלי, שעשויה לספק את כל תצרוכת מי השתייה לבית ובתוספת של אנרגיה סולארית לייצר כמות רבה יותר באופן משמעותי.

אבל זוהי רק תחילת הדרך. טל רונן שבשיתוף עם מומחים מאירופה וארה"ב, ייסד את חברת GTG לייעוץ אסטרטגי בנושא קיימות (SUSTAINABILITY), מנהל בימים אלה מספר משאים ומתנים בין אנשי עסקים ויזמים, שעניינם פתרונות שונים בנושא הקיימות.

רונן, שהוביל והציג לשוק העסקים והחברות בישראל את נושא ה-COACHING (האימון העסקי), סבור שגורמים עסקיים בישראל יכולים להוביל מתן פתרונות בתחומים שונים.

רונן היה חלוץ תחום הקוצ'ינג, ומשם פיתח תוכניות טרנספורמציה אישית למנהלים, תוכניות אימון עסקי ארגוני ומהלכים אסטרטגיים ועיצוביים בחברות המובילות במשק הישראלי. בין לקוחותיו נמנים גם קבוצת שטראוס, קמאן, בנק דיסקונט, קבוצת סקאל, קבוצת הראל, ויזה כאל ועוד.

"הרעיון הוא להוביל את הארגונים העסקיים בארץ ובעולם להכרה באחריותם על נושא הקיימות, ולהכרת עקרונות התחום שחלקם כבר נקבע בתווי תקן בינלאומיים, על מנת שיטמיעו את העקרונות הללו בחברות המרכזיות והמובילות את המשק הישראלי", אומר רונן.

עוד אומר רונן, "בשיחה הגלובלית בנושא עתיד כדור הארץ, הגיע הזמן למצב את ישראל כמקור לפתרונות עולמיים בסדר גודל כפי שידענו להוביל בתחומי החקלאות, המים והביטחון. GTG יוזמת מיצוב מדינת ישראל כחוד החנית של המוח העסקי שיוביל את הטרנד להצלת כדור הארץ בזירת העסקים".

לפני כשבוע נערך אירוע השקה של החברה לפורום של 60 מוזמנים, שנקראו לקחת חלק בכוח משימה ישראלי שיעלה את מוכנותו של המשק הישראלי בתחום הקיימות וידון בדרכי פעולה אופרטיביות ל"התעוררות" כוללת של המשק בתחום זה, בחברות ובארגונים בראשיהם הם עומדים.

לצורך העלאת המודעות לנושא ורתימת חברות נוספות, רונן מתכנן אירועים נוספים כדי שארגונים יטמיעו אצלם את סט הפתרונות המוצעים, ויחד יהפכו לכוח משימה ישראלי שישתף פעולה ויהיה חלק מרשת של כוחות משימה ברחבי העולם.