ועד העובדים והפקחים ברשות שדות-התעופה יכנסו הערב ישיבת חירום

"הפקחים הפכו לשק האגרוף של הנהלת הרשות, ובהם היא תולה את כל כישלונותיה" * בתום הישיבה יודיעו על המשך צעדיהם * הערב לא צפויים שיבושים

פקחי רשות שדות התעופה יחד עם וועד העובדים יכנסו הערב (א') ישיבת חירום, בטענה שהנהלת הרשות אינה מגבה אותם ומאשימה רק אותם בכל כשלי שדה התעופה.

לדברי יו"ר ועד העובדים, פנחס עידן, לא ייתכן שבכל פעם שקורת תקלה בשדה התעופה הפקחים הם האשמים היחידים בעוד שהנהלת הרשות יוצאת נקייה. זאת בשעה שבשדה התעופה פועל מסלול אחד בלבד, מאחר שהמסלול השני נמצא בשיפוצים מזה חודשים ארוכים.

עוד אומר עידן, שהפקחים הפכו לשק האגרוף של הנהלת הרשות בהם היא תולה את כל כישלונותיה. עידן מדגיש, שהפקחים בחרו שלא לקיים ישיבות חירום ולא לנקוט בצעדים עד כה, בשל רצונם שלא לפגוע בתפעול התקין של שדה התעופה בשיא העונה הבוערת. עתה משהסתיים הקיץ והסתיימו החגים ברצונם למחות על היחס שהם זוכים לו. בתום הישיבה יודיעו הפקחים על המשך צעדיהם. עם זאת, הערב לא צפויים שיבושים בשדה התעופה.

יצוין, שהיום פירסם חוקר התאונות הראשי של משרד התחבורה, יצחק רז דו"ח לגבי התקלה החמורה, שבה מטוס של חברת יורו פליי האיטלקית התכונן להמראה בשעה שמטוס ישראייר עמד לנחות. מסקנת הדו"ח היתה שהפקחים אמנם לא פעל כשורה, אך יחד עם זאת הדגיש את התנאים הקשים בהם פעלו. עיקר הביקורת של רז היתה לגבי הנהלת הרשות שגימדה את האירוע ולא מסרה דו"ח מלא.