מיזוג בענף המחשוב: מלם רוכשת את חברת ספיר-טק ב-5 מיליון דולר

ספיר-טק, חברת סטארט-אפ שהוקמה לפני 3.5 שנים, היא היחידה המציעה גרסה ישראלית למערכת השכר של SAP

מלם , מקבוצת מלם-תים, הודיעה היום (ג') על רכישת 100% ממניותיה של חברת ספיר-טק, מפתחת הגרסה הישראלית למערכת השכר של SAP.

רכישה זו משתלבת באסטרטגיה של מלם להפוך לגוף מוביל בתחום משאבי האנוש (HR) וניהול ההון האנושי ב-SAP בארץ ולשחקן משמעותי בשוק הבינלאומי.

באמצעות הרכישה תהפוך מלם לחברה היחידה, המציעה במסגרת חבילת הפתרונות, פתרון נוסף וייחודי ללקוחות SAP בארץ.

"מבחינתנו מדובר במהלך אסטרטגי", אמר לוי הלוי, מנכ"ל מלם, "ניהול המשאב האנושי הינו כיום גורם קריטי להשגת יעדיו העסקיים של ארגון. מלם כלשכת השירות הגדולה בישראל שמה לה למטרה לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר לניהול המשאב האנושי".

עוד הוסיף הלוי כי "רכישה זו תאפשר למלם להציע כבר היום, בנוסף למגוון הפתרונות הקיימים, פתרון שכר ומשאבי אנוש מבוסס SAP מתקדם ביותר. היתרון של מלם כחברה מובילה בתחום השכר וכאחד האינטגרטורים הגדולים בישראל בתחום ה-SAP, בשילוב עם הפתרון הייחודי של ספיר-טק, יאפשר לנו להציע כבר היום ללקוחות ה-SAP בישראל פתרון ייחודי ומתקדם מבוסס SAP כחלק אינטגרטיבי ממערכת ה-ERP".

אורן עמר וגבי איצקוביץ, מנכ"לים משותפים בחברת ספיר-טק: "חברת ספיר-טק הוקמה כחברת הזנק, אשר שמה לה למטרה יחידה לפתח פתרון שכר ישראלי על גבי פלטפורמת SAP. בתקופה של כשלוש שנים, בהשקעה של מיליוני דולרים, פותח פתרון ייחודי ומתקדם מבוסס SAP, אשר מאפשר לארגונים לנהל את ההון האנושי כחלק מניהול הנכסים הארגוני בתוך מערכת ה-ERP.

הרכישה על-ידי מלם מהווה הבעת אמון גדולה בפתרון ותאפשר ללקוחותינו ליהנות מהפתרונות המתקדמים ביותר, לצד היתרונות של גב מקצועי ופיננסי של קבוצת המחשוב הגדולה בישראל ולשכת שירות השכר הגדולה והמובילה בישראל".

כאמור, חברת ספיר-טק הינה חברת סטארט-אפ שהוקמה לפני שלוש וחצי שנים והינה היחידה המציעה גרסה ישראלית למערכת השכר של SAP. הפיתוח נעשה בהכוונת SAP העולמית ובשיתוף פעולה עם חברת נס טכנולוגיות, נציגת SAP בישראל. הפתרון הישראלי מצטרף ל-60 מדינות ברחבי העולם שלהן קיימת גרסת מדינה מושתתת SAP.