תיאטרון בובות

"בובות", א'-ה', 20:05, ערוץ 3

"בובות" היא ללא ספק התוכנית המעניינת ביותר בלוח המשדרים החדש של הכבלים. כמי שמאמין שבטלוויזיה מסחרית אין כמעט מושגים כמו "טוב" או "רע", אלא רק "מצליח" או "נכשל", קשה לי לבקר את הסדרה החדשה. אני יכול ללהג כאן שעות על כך שב"בובות" נראה עולם הדוגמנות פלקטי אף יותר ממה שהוא במציאות, שקשה לי להאמין שמישהו אחר יכול להאמין שאכן היריבויות העסקיות בתוך הענף נראות יצריות כל-כך ושדודו טופז יודע לשחק רק את דודו טופז. אז אני יכול, אבל בשורה התחתונה, כמו שאומרת מירי בוהדנה (שמשתתפת בסדרה): "עומק זה המצאה של מכוערות". מכיוון שכך, אני די משוכנע ש"בובות" תהיה פצצת רייטינג שתאיים אפילו על הרייטינג של מהדורות החדשות.

למי שרוצה בכל זאת קצת מעלילת הסדרה, הנה כמה נקודות מפתח, ושלא תגידו שלא הזהרתי מראש: דודו טופז הוא אריק צרפתי, מי שהיה פעם האיש בעל מגע הזהב ואילו עכשיו, מוקדם מידי מכפי שתכנן, הוא כמעט "לשעבר" (הוא שאמרנו, יודע לשחק רק את עצמו). מיקי קם היא נאווה נאמן, פעם המצאה של טופז-צרפתי ואילו עתה הכוח העולה בשוק הדוגמנות. כשהקרבות על ייצוגן של הבנות המצודדות עוברים את גבולות הטעם הטוב, מחליטים השניים לסגור את העניין כמו ג'נטלמנים ולהתערב על מי משניהם הוא סוכן הדוגמניות הטוב יותר - כשהמפסיד ייאלץ לחסל את עסקיו. אם עד כאן זה לא נשמע לכם בדיוק כמו תחקיר "עובדה", חכו להמשך: התנאי להתערבות הוא שכל אחד מהנצים בוחר דוגמנית שאותה צריך האחר לקדם לראש טבלת הדוגמניות בישראל. כמובן שהשניים בוחרים מה שנראה כמקרים אבודים: אחת (גל גדות) היא נערה מבית דתי בצפת והשנייה (גילי סער) היא ההפך הגמור, טיפוס מפוקפק על גבול העבריינות.

מלבד בוהדנה תוכלו לראות אייקונים נוספים מתחום הדוגמשחק, כמו מלי לוי, שימחישו מדי ערב עד כמה עומק הוא אכן תכונה מיותרת, שלא לומר מכוערת, בעולם של אנשים יפים. אז מי בכלל צריך חדשות? צפו בחמש הדקות הראשונות של המהדורה בערוץ המועדף עליכם, ועברו מיד לעולמן המסעיר של ה"בובות", זה כל כך מופרך עד שזה מוכרח לעבוד.