החברה הלאומית לדרכים (מע"צ החדשה) ביטלה את סילוקה של חברת טר ארמה מביצוע פרויקט ההפרדה המפלסית בכביש מספר 3, כך נודע ל"גלובס". לפי המסתמן, ובעקבות התערבות התאחדות הקבלנים, טר ארמה תמשיך את הביצוע ולא יפורסם מכרז חדש.
טר ארמה זכתה לפני חצי שנה במכרז לביצוע הפרויקט שהיקפו הכספי נאמד בכ-80 מיליון שקל. מדובר בהפרדה מפלסית בהקמת גשר רכבת באורך של 420 מטרים מעל הכביש, בסמוך למחנה נחל שורק (מושב יסודות), וכן ביצוע עבודות ליישור תוואי מסילת הרכבת לאורך 2.5 ק"מ, והרחבת כביש 3 בקטע ההפרדה לכביש דו-מסלולי ודו-נתיבי.
לפני כשבועיים מע"צ החליטה לפעול לסיום ההתקשרות של טר ארמה מהפרויקט בטענה כי החברה לא עמדה בלוחות הזמנים לביצוע הפרויקט, עד תחילת 2009. החזרת חברת טר ארמה לעבודה התאפשרה בעקבות התערבות התאחדות הקבלנים. בהתאחדות הקבלנים טענו כי החלטת מע"צ על סילוק היד של טר ארמה היוותה פעולה קיצונית שאינה מחויבת המציאות, ושניתן להביא לידי פתרון אחר.
נשיא התאחדות הקבלנים, ניסים בובליל, מסר ל"גלובס" כי צוות מו"מ שהוקם בראשותו ובסיוע של סם אולפינר, נשיא הכבוד של התאחדות הקבלנים, ומנכ"ל ההתאחדות יוסי גורדון, ניהל מו"מ ממושך עם מנכ"ל מע"צ, אלכס ויזניצ'ר ועם נציגי החברה. בסופו של המו"מ נחתם הסכם הבנות בין מע"צ ובין התאחדות הקבלנים ובו נקבע, שהתאחדות הקבלנים תמנה יועץ מקצועי מטעמה שילווה את שני הצדדים בהמשך ההתקשרות ויהווה גורם מגשר ומפקח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.