CNN מגיעה לחיפה: חתמה על הסכם עם רדיו חיפה

במסגרת שיתוף הפעולה יעבירו שני הגופים חומרים חדשותיים זה לזה

רדיו חיפה ו-CNN חתמו על הסכם שיתוף פעולה. ההסכם ייכנס לתוקפו במהלך חודש מארס ובמסגרתו יספק רדיו חיפה שירותי חדשות ל-CNN ויקבל דיווחים מכתביו בעולם. ברדיו חיפה אמרו כי בעקבות ההסכם תחל התחנה בגיוס של כתבים דוברי אנגלית מאזור חיפה והקריות. רדיו חיפה היא תחנת הרדיו הראשונה במזרח התיכון שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם CNN.

דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה: "כחלק מהסקת המסקנות ממלחמת לבנון השנייה הבנו שהמאזינים שלנו לא קיבלו מספיק מידע מהנעשה בצד השני של הגבול. הקשר עם CNN יאפשר לכתבים שלהם בביירות, בדמשק, בטהרן ובוושינגטון לדווח ישירות לרדיו חיפה בשעת חירום או בעת אירועים אקטואליים כמו למשל הבחירות הקרבות לנשיאות בארה"ב".

בהתייחסו להסכם שנחתם, אמר רון צ'יקון, סגן נשיא ב"טרנר" ומנהל איזור המזה"ת כי "ישראל הייתה ונשארה שוק בעל חשיבות גבוהה ביותר עבורנו, ואנו מקדמים בברכה כל שותפות עם גופים במדיה בישראל, בטלוויזיה, ברדיו וגם באינטרנט. באמצעות הסכם זה, אנו מקווים להגיע אפילו לקהל רחב יותר בישראל".

ערוץ CNN משודר כיום בישראל על גבי פלטפורמת הלווין של yes וזאת לאחר שלפני כחודשיים הופסק ההסכם בין CNN לבין HOT לאחר שהצדדים לא הגיעו להבנות באשר להסכמים הכספיים ביניהן.