מסתערים על שווי שימוש 4: יונדאי ממשיקה דגם 2 ליטר של ה"סונטה" ב-147 אלף שקל

במקביל ל"סונטה" פרסמה החברה את המפרט התקני של דגם הטוסון "טקסס", שיתחרה בקבוצת שווי שימוש 4

נמשך המאבק בין יבואני הרכב על השליטה בקבוצת שווי שימוש 4. חברת כלמוביל השיקה היום את הדור המחודש של מכונית המנהלים "סונטה" עם מנוע 2 ליטר בהספק 164 כ"ס במחיר של 147 אלף שקל, שנמצא בתוך קבוצת שווי שימוש 4.

עד כה שווקה הסונטה בארץ רק בדגם 2.4 ליטר, שהתחיל מקבוצת שווי שימוש 5. מחיר הדגם מקבוצה 4 כולל 6 כריות אוויר, מערכת בקרת משיכה ויציבות, חישוקים קלים, מערכת קול עם שליטה מההגה ועוד. גם דגמי ה-2.4 ליטר וה-3.2 ליטר, ששווקו עד כה עברו קבלו מפרט משודרג. כל הדגמים עברו מתיחת פנים חיצונית ופנימית קלה ושיפורים שונים במערכת המתלים.

במקביל ל"סונטה" פרסמה החברה את המפרט התקני של דגם הטוסון "טקסס", שיתחרה בקבוצת שווי שימוש 4. הרכב מגיע כסטנדרט עם מערכת הנעה לכל הגלגלים, 6 כריות אוויר, חישוקים קלים ומערכת קול מקורית. הדגם "אריזונה", שבא אחריו בתור יצויד כסטנדרט במערכת מולטימדיה, שכוללת גם מערכת ניווט. יצוין כי בחודש הבא תשיק חברת UMI גרסה של מכונית המנהלים החדשה "שברולט מאליבו" עם מנוע V6, שתשובץ גם היא בקבוצת שווי שימוש 4.

במקביל הודיעה היום הונדה כי מסרה בפברואר מספר שיא של מעל 2,000 כלי רכב חדשים, חלק גדול מהם מדגם הסיביק, שמתחרה בקבוצת שווי שימוש 4.

יונדאי סונאטה