גמר "נולד לרקוד 3" איכזב: רשם את הרייטינג הנמוך ביותר מבין תוכניות הגמר של התוכנית

"ארץ נהדרת" מובילה את הטבלה השבועית עם 32.1% רייטינג * למקום השני עלתה "אחד נגד 100", שדחקה למקום השלישי את "הישרדות"

"ארץ נהדרת" ממשיכה לשמור על מקומה ומיקומה בטבלת הרייטינג השבועית עם רייטינג ממוצע של 32.1% בקרב משקי בית יהודיים ו-757 אלף צופים פרטיים המציבים אותה במקום הראשון בטבלה - גם השבוע. יחד עם זאת הטבלה השבועית מביאה עימה לא מעט שינויים.

כך, לדוגמה, לאחר שבערוץ 10 החליטו להעביר את "הישרדות" מימי רביעי, הצליחה "אחד נגד 100" של רשת להתאושש ולרשום רייטינג של 28.4% בקרב משקי בית יהודיים, מה שמציב אותה במקום השני בטבלה. את המקום השלישי תופסת "הישרדות" של יום שבת אשר ממשיכה לשמור על רייטינג גבוה. אמש רשמה התוכנית רייטינג ממוצע של 28.3% בקרב משקי בית יהודיים.

אחת ההפתעות של קשת ושל הטבלה השבועית היא הרייטינג שהשיגה תוכנית הגמר של "נולד לרקוד 3" - רייטינג שהיה נמוך מזה שהושג בתוכניות הגמר הקודמות של התוכנית. בתחרות הגמר הנוכחית שדורגה במקום הרביעי בטבלת משקי בית יהודיים הושג רייטינג של 27.6% בקרב משקי בית יהודיים (ו-656 אלף צופים פרטיים), זאת לעומת רייטינג של 35% בתוכנית הגמר של העונה השנייה ו-34.2% בתוכנית הגמר של העונה הראשונה.

הפתעה נוספת לקשת היא עצם העברת "הישרדות" לימי שלישי, יום השידור של קשת. בערב זה העלתה קשת את פרק ההשקה לעונה השנייה של "סופר נני" אשר רשמה רייטינג ממוצע של 22.8% בקרב משקי בית יהודיים, זאת לעומת 25.8% שרשמה "הישרדות" ביום שלישי האחרון.