חברת "לעומק התודעה" מעלה קמפיין אינטרנט, במסגרת פעילות קד"מ לדרמה הקומית החדשה של ערוץ 10 "5 גברים וחתונה".
בקמפיין מוצגים 3 באנרים אינטראקטיביים תחת קונספט המשלב מיני משחק בבאנר עצמו. הגולש מתבקש להשתמש בחבל התלייה הכרוך סביב רגליו של החתן, ולבחור עבורו חתונה או בילוי עם החבר'ה. בחירה בסיטואציה אחת תוביל לסגיר אחיד בכל 3 הבאנרים.
הקמפיין יעלה באמצעות הטכנולוגיה synchronised ads המותאמת לריץ' מדיה. הקמפיין יעלה בפורטלים המובילים בעלות מוערכת של 20 אלף דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.