ערוץ 10 מעלה קמפיין אינטרנט לסדרה "5 גברים וחתונה"

הקמפיין, באמצעות חברת "לעומק התודעה", יעלה בפורטלים המובילים בהשקעה של כ-20 אלף דולר

חברת "לעומק התודעה" מעלה קמפיין אינטרנט, במסגרת פעילות קד"מ לדרמה הקומית החדשה של ערוץ 10 "5 גברים וחתונה".

בקמפיין מוצגים 3 באנרים אינטראקטיביים תחת קונספט המשלב מיני משחק בבאנר עצמו. הגולש מתבקש להשתמש בחבל התלייה הכרוך סביב רגליו של החתן, ולבחור עבורו חתונה או בילוי עם החבר'ה. בחירה בסיטואציה אחת תוביל לסגיר אחיד בכל 3 הבאנרים.

הקמפיין יעלה באמצעות הטכנולוגיה synchronised ads המותאמת לריץ' מדיה. הקמפיין יעלה בפורטלים המובילים בעלות מוערכת של 20 אלף דולר.