לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית כנגד פרטנר (אורנג') בהיקף של כ-46 מיליון שקל. זאת, בטענה כי החברה גובה דמי תיקון למכשיר שהמסך שלו ניזוק, למרות שהמנוי רכש אחריות עבור המכשיר.
התובעים אראל ושירה דניאל טוענים, באמצעות עוה"ד מיכאל דבורין ועובדיה כהן, כי הם רכשו מפרטנר אחריות עבור הטלפונים שברשותם של "שירות אחריות ותחזוקה כולל", המופיעה לעיתים תחת המונח "אחריות מורחבת". לדבריהם, לאחר שמסך הטלפון הנייד שברשותם נשבר, הם פנו לנקודת שירות של אורנג' בתלפיות על מנת לתקנו, אך בעת התיקון נגבו מהם 79 שקל.
התביעה מפרטת דין ודברים בין נציגי החברה לבין התובעים, שממנו עולה כי למרות האחריות הרחבה, אותה רכשו בני הזוג עבור הטלפונים שברשותם, גובה אורנג' בכל מקרה דמי תיקון של 79 שקל עבור מסך שבור. לטענת התובעים, בשום מקום בחוזה, עליו חתמו עם החברה, לא נמצא בסיס לגביית כל סכום עבור תיקון המכשיר.
התובעים טוענים, כי פרטנר מסתתרת מאחורי ניסוחים מפולפלים ומטעים, לרבות מושג שנקרא "שבר שנגרם כתוצאה משימוש לא סביר", כאשר המונח "לא סביר" אינו ברור והוא מוגדר על-ידי אנשי החברה בלבד.
לפי התביעה, הנזק שנגרם לזוג הוא הסכום של 79 שקל שנגבה מהם, בנוסף ל-50 שקל של נזק לא ממוני. להערכתם, כ-357 אלף מנויים מתוך 2.86 מיליון מנויים של החברה, נזקקו לתיקון המכשיר בגין שבר או סדק במסך, ולפיכך סכום התביעה הכולל עומד על כ-46 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.