בית המלון ליד כיכר השעון ביפו נמכר ליהלומן יצחק לבבי ב-6 מיליון דולר

החברה החלה לבנות במקום מלון, אך היא נקלעה לקשיים עקב משיכת אשראי בגובה של 20 מיליון שקל, עד שהבנק המלווה עצר את הבנייה

כונס הנכסים עו"ד יובל ברכה מכר את בית המלון ברחוב בית אשל 5 ביפו תמורת 6 מיליון דולר לחברה בשליטת היהלומן יצחק לבבי. בית המלון ממוקם על מגרש בשטח של 430 מ"ר ליד כיכר השעון ביפו. המבנה שימש בעבר את השב"כ ולאחר מכן שכנה בו חברה בשם כיכר השעון, שרכשה את הנכס מהפטריארך היווני ונחשבה כדיירת מוגנת.

החברה החלה לבנות במקום מלון, אך היא נקלעה לקשיים עקב משיכת אשראי בגובה של 20 מיליון שקל, עד שהבנק המלווה עצר את הבנייה. כונסים קודמים לא הצליחו למכור את הנכס, והכינוס ארך 6 שנים בשל מאבקים בין החייב ובין הבנק, אך כעת נמכר המלון תמורת 6 מיליון דולר לפי שער של 4.2 שקל ללבבי שאמור לשפץ את המלון בסכום נוסף של מיליון דולר.

עו"ד ברכה, המתמחה בתחום הנדל"ן ומייצג משקיעים ויזמים, ציין כי הנכס מיצה את מלוא זכויות הבנייה במקום בהיקף של 2,300 מ"ר. הנכס כולל קומת קרקע מסחרית עם גלריות המרוצפות בחלקן באבני זכוכית, מתוכן נשקפת הכנסיה הביזנטית. מעל הקומה המסחרית נבנו 3 קומות שישמשו למלון, שבשל מיקומו, נשקף מהן קו החוף של תל אביב, נמל יפו, שטחי המלונות ודרום ולב תל אביב.

בנוסף, למלון קומה וחצי של מרתף המשמש לאחסנה ושטחי שירות. מלון הבוטיק שצפוי להיפתח בתוך שנה כולל 34 חדרים מהם 8 סוויטות.

בינואר 2008 רכש לבבי את השלד הציבורי נדלנס' מידי חברת גילץ שעברה באחרונה לידי רוני ברים וגיל דויטש. על פי הדיווח שמסרה נדלנס' לבורסה, בכוונתה לפתח תחת הבעלים החדשים פעילות בתחום הנדל"ן בארץ ובחו"ל.