ההשקה המחודשת של פורטל נענע 10 החלה

האתר יעלה במתכונתו המחודשת בעוד כחודש ; לקראת ההשקה החלו לעלות בפורטל תכנים מקוריים, ביניהם "שורדים עם כוכבים"- תכנית ספין אוף מטורפת על תוכניות הריאליטי

אתר נענע 10 החל במסע ההשקה של האתר, שעתיד לעלות במתכונת המחודשת בעוד כחודש. לשם כך, יפגיש האתר את סמנכ"לי הקריאייטיב ובכירי האינטראקטיב ומשרדי הפרסום בישראל, עם מעצב האתר הבינלאומי נוויל ברודי, האחראי גם על עיצוב האתר המחודש.

במסגרת זו, ברודי יציג את תהליך העיצוב והמיתוג המחודש של נענע 10. ברודי הוא מהמעצבים הבכירים בעולם, ומי שעומד מאחורי עיצוב עיתון ה"טיימס" הלונדוני, אתר ה"גארדיאן", ואף אתר ynet הישראלי.

מהלך זה משקף את החשיפה הראשונה של מהותו ואופיו של פורטל נענע 10 החדש. הפורטל, בעיצובו של ברודי, נמצא בתהליכי עיצוב ובנייה מאוגוסט 2007. לקראת ההשקה החלו לעלות בפורטל תכנים מקוריים ומגוונים, ביניהם: "המגרסה"- תוכנית יומית שחושפת את האמת שמאחורי הכותרות, "מבצע סבתא"- ריאליטי האוכל בהנחייתו של גיא אריאלי, "שורדים עם כוכבים"- תוכנית הספין אוף המטורפת על תכניות הריאליטי ועוד.

על פי סקר TIM לחודש אפריל, המודד את שיעורי החשיפה השבועיים של האתרים בישראל, נענע 10 מדורג במקום ה-5, עם שיעור חשיפה שבועי של 33.4%.