"בטיפול" האמריקנית בדרך לעונה שנייה ב-HBO

"In Treatment", העיבוד האמריקני לסדרה הישראלית, התקבל בהתלהבות על ידי המבקרים אך פחות על ידי הצופים

סיכויי "In Treatment", העיבוד לסדרה הישראלית "בטיפול", לזכות בעונת שידורים נוספת ברשת הכבלים האמריקנית HBO, טובים למדי - כך סבור "לוס אנג'לס טיימס", המדווח כי ההודעה הרשמית עדיין מתעכבת בשל המו"מ שמנהלת הרשת עם כוכבי הסדרה.

העונה הראשונה של הסדרה התקבלה באהדה גדולה על-ידי הביקורת האמריקנית, שיצאה מגדרה לנוכח הקונספט ודנה בו באריכות יתרה. הקהל לא ממש התרשם ורק 2 מיליון צופים טרחו לבדוק את 43 הפרקים שנדחסו לתוך חמישה ימים בשבוע במהלך תשעה שבועות אינטנסיביים.

הרייטינג הנמוך יחסית לא פגם בסיכויי הישרדות הסדרה מאחר ש-HBO אינה נשענת על רייטינג או פרסומות, אלא על מנויים המשלמים 15 דולר לחודש. פרקי הסדרה היו זמינים לסקרנים נוספים גם ב-VOD ובשידורים חוזרים, ולאחרונה יצאו גם לספריות הווידיאו ו-לiTunes.

עוד מדווח "טיימס", כי את רודריגו גארסיה, תסריטאי ובמאי הפיילוט והמפיק הראשי של "In Treatment", יחליף בעונה הבאה המחזאי וורן לייט שבימים אלה שוקד על הפקת סדרת הדרמה "חוק וסדר: כוונות פליליות". גארסיה יהיה עדיין מעורב בהפקת הסדרה אך לא בכתיבתה, מאחר שהוא מפתח פרויקטים נוספים שלו.

לייט צפוי להצטרף לצוות ניהול " "In Treatmentבתחילת ספטמבר, לקראת תחילת צילומי העונה השנייה של הסדרה. עד אז צפויה הרשת להשלים את המו"מ עם שאר השחקנים ובראשם גבריאל ביירן (הפסיכיאטר), שעל-פי הדיווחים דרש העלאה בשכרו.

הבחירה בסדרה הישראלית היה חלק ממהלך של מנהלי התוכניות ב-HBO למצוא יורש ראוי ללהיטי העבר הגדולים, "סקס והעיר הגדולה" ובמיוחד "הסופרנוס". הרשת עברה בשנה האחרונה סדרת משברים, כשסדרות חדשות כשלו ובוטלו, ומנכ"ל הרשת והרוח החיה בה פוטר לאחר שהיה מעורב בשערורייה. בעקבות הכישלונות הוחלפה מנהלת חטיבת הבידור בסוכנת הוליוודית לשעבר והאחרונה דווקא ציינה לשבח את "In Treatment".

למרות שבחי הביקורת הסדרה אינה צפויה לשחזר את הצלחת "הסופרנוס" אך צפויה לגרוף כמה מועמדויות לאמי ולשמור על קהל מעריצים קטן אך נאמן.