השותפים הבכירים של BDO מגיעים לישראל לבחון השקעות בחברות ישראליות

יבחנו השקעות בהיקף של עד 200 מיליון שקל ; BDO מיוצגת בישראל בידי פירמת ראיית החשבון והייעוץ זיו האפט

השותפים הבכירים של פירמת הייעוץ הבינלאומית העולמית BDO, המרכזים את פעילות המיזוגים והרכישות בעולם, מגיעים לישראל במטרה לבחון השקעות בחברות ישראליות בהיקף של עד 200 מיליון שקל.

תחומי ההשקעה העיקריים שלהם: תעשייה מסורתית, פארמה, לוגיסטיקה והפצה, RETAIL ומזון, כאשר המטרה הינה לאתר חברות בעלות פוטנציאל ייצוא לשווקי ארה"ב, מערב אירופה ודרום אמריקה.

BDO מיוצגת בישראל בידי פירמת ראיית החשבון והייעוץ, זיו האפט. הפירמה היא בין חמש הפירמות המובילות בישראל, הן מבחינת מספר העובדים והן מבחינת איכות הלקוחות.

בראש הפירמה עומד רו"ח שלמה זיו; בראש פירמת הייעוץ עומד רו"ח שחר זיו.
בימים אלה, מגיעים השותפים הבכירים מהפירמה הבינלאומית, בכדי לבחון אפשרויות להשקעה בחברות ישראליות.

BDO תקיים לראשונה בישראל, במהלך חודש ספטמבר כנס שיעסוק בנושאים שונים בתחום מיזוגים ורכישות, בנקאות השקעות, הערכות שווי ודיו דיליג'נס.

לדברי אודי סביצקי, שותף בכיר בחברת הייעוץ של BDO זיו האפט: "אנו נמצאים במגמת הרחבה של שירותי הפירמה ללקוחות בישראל ובעולם וקיום הכנס בישראל הוא ביטוי מובהק לחשיבות העליונה שהפירמה נותנת להרחבת מערך הקשרים הבינלאומי ומתן פתרונות לחברות ישראליות במימוש אסטרטגיות המיזוגים והרכישות בחו"ל".

שחר זיו שותף בכיר חברת הייעוץ ומרכז תחום הערכות שווי ברשת BDO הבינלאומית מוסיף, כי "הגעתם של השותפים לישראל לצורך איתור חברות פוטנציאליות להשקעה הינה חלק ממיצוי היכולות הבינלאומיות של BDO לביצוע השקעות בישראל על ידי משקיעים בינלאומיים המטופלים על ידי BDO בעולם".