שובן של האחיות וויליאמס

השפיות חזרה לסבב - סוף סוף שחקנית הטניס הטובה בעולם אכן מדורגת ראשונה

סרינה וויליאמס ניצחה הבוקר (שני) את ילנה יאנקוביץ' הסרבית בגמר הנשים ב-יו.אס אופן (4-6, 6-7), והחזירה את השפיות לדרוג המחשב. סוף סוף השחקנית הטובה בעולם אכן מדורגת ראשונה. היא ואחותה ונוס החליטו השנה להקדיש יותר זמן לענף שהפך אותן לעשירות ומפורסמות, והתוצאה המיידית היא זכייה של ונוס בווימבלדון (שגברה על סרינה בגמר). עכשיו זאת זכייה של סרינה, ובונוס בדמות ההעפלה למקום הראשון בעולם.

בעולם מתוקן הן היו נפגשות רק בגמר, כי ברור לכולם שהאחיות לבית וויליאמס הן בדרגה אחת מעל לשאר השחקניות. היחידה שיכולה להתמודד בהצלחה מול הפיזיות של האחיות היא שראפובה הגבוהה והאתלטית, אבל היא פצועה כבר תקופה.

המשחק אתמול היה איכותי ולפרקים אף מותח, אבל אי אפשר להתעלם מהתחושה שהכל למעשה תלוי בסרינה. ינקוביץ' שחקנית נפלאה עם חבטות נקיות ומדויקות ותנועה אלגנטית על המגרש, אבל כשרואים את סרינה מעבר לרשת זה נראה כמו שחקנית בוגרים מול שחקנית נוער.

היתרון של סרינה בעוצמה בכל החבטות, ובעיקר בהגשות, הוא כה ברור, שזה ממש לא נעים. תוסיפו את העובדה שזה היה הגמר הראשון של ינקוביץ' וה-13 של סרנה, ושוויליאמס שיחקה במגרש הביתי שלה, ותקבלו את אחת התוצאות הכי צפויות בהיסטוריה של המשחק. ינקוביץ' תיאלץ להסתפק במקום השני המכובד.