אחרי מבול של הדלפות חשפה הערב רנו רשמית את התמונות והמפרטים של הדור החדש והשלישי במספר של המשפחתית מגאן. גרסת ההאצ'בק של המכונית, שנראית הרבה יותר שמרנית מקודמתה האוונגרדית, אמורה להמשיך את מהפיכת האיכות שהתחילה בלגונה והחברה השקיעה רבות בשדרוג איכות הייצור, ההרכבה והאמינות.
המכונית נמתחת לאורך 4.3 מטרים וניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.64 מטרים. לגרסת ההאצ'בק יש תא מטען בנפח 405 ליטר כ-75 ליטר יותר מהנוכחית וסביבת נהג מתוחכמת.
באגף המנועים ניתן למצוא את מנוע ה-1.6 וה-2 ליטרים הקיימים בתוספת של מנועי טורבו-בנזין "ירוקים" כולל מנוע 1.4 ליטרים טורבו בהספק 130 כוחות סוס. באגף הדיזלים ניתן למצוא כמה אופציות חדשות כולל מנוע 130 כ"ס עם פליטה של פחות מ-130 גרם לקילומטר. עדיין לא ידוע באיזה גיר אוטומטי היא תצויד.
המכונית אמורה גם להמשיך את המסורת של רנו בתחום הבטיחות ולהיות אחת הבטוחות בקבוצתה. לישראל היא מתוכננת להגיע במחצית השנייה של השנה הבאה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.