מנכ"ל רדיו 99, מישל קרמרמן, הודיעה על פרישתה מהתחנה

ההודעה על פרישתה של קרמרמן באה זמן קצר לאחר הודעת הפרישה של יו"ר הדירקטוריון בתחנה, רם לנדס ; מקורבים: השניים פרשו לאחר שגאידמק לא שיתף אותם במגעים למכירת מניותיו בתחנה

האם הסגל הבכיר של רדיו 99 מתפרק? מנכ"ל תחנת הרדיו, מישל קרמרמן הודיעה הבוקר (ד') על פרישתה מהתחנה - כך נודע ל"גלובס". עזיבתה של קרמרמן, לאחר 10 חודשים בלבד בתפקיד, מצטרפת להודעתו של יו"ר דירקטוריון התחנה, רם לנדס, על פרישתו מהתחנה. לנדס היה זה שהביא את קרמרמן לתחנה, ועמד מאחוריה גם במהלך השבועיים האחרונים, בהם הועלו לא מעט ספקולציות - שגויות - לפיהן קרמרמן פוטרה.

כאמור, הבוקר קרמרמן הודיעה על פרישתה. מקורבים לשניים העריכו כי עצם החלטתם לפרוש מהתחנה נבעה מכך שהם לא היו מעורבים בכוונותיו של בעל המניות בתחנה - ארקדי גאידמק. כך לדוגמה מספרים הגורמים, כי במהלך החודשים האחרונים ניהל לנדס מגעים עם מספר גורמים לשם מכירת מניותיו של גאידמק בתחנה, אולם באחרונה, ובעקבות החשיפה ב"גלובס", נודע כי גאידמק מנהל מגעים בעצמו, ללא ידיעת בכירי התחנה, למכירת התחנה ל"רדיו ללא הפסקה" שבבעלות אלי עזור ודודי ויסמן.

קרמרמן עדכנה בדבר פרישתה את יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, והבוקר (רביעי) כינסה את עובדי התחנה ושדריה בכדי להודיע להם על החלטתה.

במהלך עשרת החודשים האחרונים עסקה קרמרמן בביצוע מהפכה בתחנת רדיו 99, וביישום האסטרטגיה שהותוותה על ידי קודמיה בתפקיד - הפיכת התחנה מרדיו מוסיקה לרדיו עם אג'נדה חברתית.

קרמרמן מסרה בתגובה: "אני עוזבת את התפקיד בצער גדול. בתנאים הנוכחיים אין אפשרות לנהל את התחנה. זו התחנה הטובה ביותר בישראל, שעשתה מהפך במפת התקשורת הישראלית".