פרקליטתו של רוני רון, עו"ד רויטל סוייד, התפטרה מייצוגו

עו"ד סוייד הודיעה לרון, שהודה ברצח נכדתו רוז, כי היא מפסיקה לייצג אותו - אך ממשיכה לייצג את אמה של רוז, מארי פיזם, "נוכח התפתחות בחקירה ולמרות שאין ניגוד אינטרסים"

לאתר חדשות ערוץ 2 (קשת / רשת)

סבה של רוז פיזם, רוני רון, נשאר ללא ייצוג משפטי: פרקליטתו מאז תחילת העיסוק בפרשה, עו"ד רויטל סוייד, הודיעה אמש (א') כי תפסיק לייצג אותו.

עו"ד סוייד ייצגה עד כה את שני החשודים העיקריים ברצח הילדה רוז פיזם - הסב רוני רון והאם מארי פיזם. כעת תמשיך סוייד לייצג את מארי בלבד.

"נוכח ההתפתחות בחקירה ולמרות שאין ניגוד אינטרסים, אני מודיעה בזאת על הפסקת ייצוג רוני רון והתמקדות בייצוג מארי פיזם", הודיעה עו"ד סוייד.

"התיק הזה הוא תיק שנושא עמו בו קושי לא מבוטל ברמה האישית", הסבירה עו"ד סוייד, "ולאור כל הדברים מצאתי שיהיה נכון להתמקד במארי". היא הוסיפה כי היא לא יודעת מי יחליף אותה בייצוג רון.

עו"ד סוייד פרסה את קו ההגנה שלה למארי: "למרות שמארי חשודה ברצח, מחומר הראיות שנאסף עד כה עולה שלא רק שהיא לא יכולה להיות חשודה ברצח, אלא שלא ניתן ייחס לה מעורבות בו", אמרה.

היא סיפרה כי מארי הביעה תחושות קשות לאחר מציאת הגופה של בתה ביום חמישי האחרון. לדבריה, כעת חושבת מארי בעיקר על קבורת בתה. "ישבתי איתה שעות והיא היתה נסערת", תיארה עו"ד סוייד את היום בו נמצאה גופתה של רוז.

"ממה שנודע לה - בני המשפחה רוצים לקבור אותה בצרפת", הוסיפה. "מארי אמנם מעוניינת שרוז תיקבר בארץ, אבל היא שבעה מריבות סביב נושא בתה רוז מאז שנולדה. רק רבו עליה בסביבה והיא מעוניינת למצוא מנוחה, ללא ויכוחים. היא יודעת שמקומה בצרפת".

כזכור, ביום חמישי האחרון נמצאה גופתה של הילדה רוז במי הירקון, באזור בו סיפר הסב רון כי השליך אותה. בכך תמו שבועות ארוכים של דאגה וחיפושים שהסעירו את המדינה.