תפוז ואורנג' משיקות את שירות WAPO - מחולל אתרים סלולרי

השירות החדש מאפשר בניית אתרים סלולריים פשוטים או מורכבים, הכוללים קישורים, תמונות, טקסטים, תוכן, סקרים, שאלונים וכלי תוכן ואינטראקציה מגוונים

חטיבת הסלולר של תפוז (תפוז מובייל) וחברת אורנג' משיקות בימים אלה את שירות ה-WAPO מחולל האתרים הסלולארי. השירות, שבפיתוחו הושקעו עד היום כמיליון שקלים, מאפשר לגולשי האינטרנט הסלולרי (WAP) לייצר, לנהל, להפיץ, לקדם ולחפש אתרי אינטרנט סלולריים ברחבי ה- "סו-ספירה".

השירות החדש מאפשר בניית אתרים סלולריים, הן פשוטים והן מורכבים, הכוללים קישורים, תמונות, טקסטים, תוכן, סקרים, שאלונים וכלי תוכן ואינטראקציה מגוונים. בנוסף, מציע השירות ממשק פשוט ליצירת אתרי בתי עסק וכרטיסי ביקור סלולריים לאנשי עסקים המבקשים להתבלט בזירת האינטרנט הסלולארי במהירות ובקלות. בנוסף, WAPO ישמש גם כרשת חברתית סלולרית לכל דבר, עם עמודי משתמש פרסונאליים, אופציה להתחברות עם משתמשים אחרים והעברת מסרים.

האתרים הסלולריים, הנוצרים על ידי WAPO, מותאמים לכל מכשירי הטלפון הסלולארי הקיימים בישראל ויוצגו באופן אופטימלי על כל מכשיר. במסגרת קידום המיזם, הכריזו היום שני הגופים על תחרות נושאת פרסים, אשר יחולקו לאתרים המוצלחים והפופולאריים ביותר.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של חברת אורנג', מסר כי "כחברה אשר זיהתה ראשונה את התחזקות המגמה של התלכדות עולמות ה-wap וה- web (convergence), אנו ממשיכים לתת פתרונות ניידים באמצעות המכשירים בהמשך לרשתות החברתיות. אורנג' ממשיכה לפתוח את השערים ומאפשרת ללקוחותיה לחזק את הלכידות, הזמינות וליהנות מהחוויה בסביבה הניידת הסלולארית עם גישה מלאה לחברים, 24 שעות ביממה, בכל מקום באמצעות הטלפון הסלולארי. הנגיעה בקהילות המקוונות, באמצעים חדשים ומתקדמים, מוסיפה מימד נוסף לתקשורת הבינאישית בדרכים, באופן מוכר, ספונטאני, פשוט ומיידי".

דן חן, מנכ"ל תפוז, מסר: "רשתות חברתיות סלולריות ורשתות של אתרים סלולאריים אישיים תופסות תאוצה בחו"ל ומהוות זרז וכלי עיקרי בהחדרה והעמקה של הגלישה באמצעות הסלולר. כבר היום עיקר הגלישה באינטרנט הסלולרי בעולם מבוצע באתרי קהילה ורשתות חברתיות. אנו מאמינים שכך יהיה גם עם WAPO, הרשת החברתית הישראלית הראשונה בסלולר".