חברת תכשיטי היוקרה ה.שטרן יוצאת בקמפיין חדש תחת הקונספט "WOMAN IN THE DRIVING SEAT".
הקמפיין יעלה בכיכובה של הדוגמנית הספרדיה, אלמודנה פרננדז, שתקבל תמורת הקמפיין סכום מדווח של 250 אלף דולר.
תקציב הפרסום של ה.שטרן בישראל מוערך בכ-8 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.