אלמודנה פרננדז תוביל קמפיין עולמי לה.שטרן תמורת סכום מדווח של 250 אלף דולר

תקציב הפרסום של תכשיטי ה.שטרן בישראל מוערך בכ-8 מיליון שקל בשנה ; הקמפיין יעלה תחת הקונספט "WOMAN IN THE DRIVING SEAT"

חברת תכשיטי היוקרה ה.שטרן יוצאת בקמפיין חדש תחת הקונספט "WOMAN IN THE DRIVING SEAT".

הקמפיין יעלה בכיכובה של הדוגמנית הספרדיה, אלמודנה פרננדז, שתקבל תמורת הקמפיין סכום מדווח של 250 אלף דולר.

תקציב הפרסום של ה.שטרן בישראל מוערך בכ-8 מיליון שקל בשנה.