מינוי ב-msn ישראל: אורי לנדא מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של חטיבת האון-ליין

לנדא מילא בעבר מגוון תפקידים בכירים בפורטל תפוז ושימש כמשנה למנכ"ל האתר ; אסף מור מונה לסמנכ"ל מכירות של חטיבת האון-ליין ב-msn, ואילו לתפקיד עורך ראשי של חטיבת האון-ליין מונה אלעד ברינדט

מיקרוסופט ישראל ממשיכה ברה-ארגון חטיבת האון-ליין שלה. היום (ב') הודיעה החברה על מינוי 3 סמנכ"לים ועורך ראשי לחטיבת האון-ליין החדשה שתפעל בחברה.

בכך ממשיכה החברה את תהליך גיבוש הצוות הניהולי של החטיבה בראשותו של עדי אייל, שהתמנה החודש למנכ"ל החטיבה.

חטיבת האון-ליין תהיה אחראית על הובלת הפעילות של מיקרוסופט בתחום האינטרנט בישראל, לרבות פורטל MSN החדש. בנוסף תוביל החטיבה את השיווק של מסנג'ר, הוטמייל, החיפוש ושירותים נוספים ממשפחת Windows Live.

חטיבת האון-ליין הוקמה גם בישראל, במסגרת שינוי ארגוני כלל עולמי שהוכרז לאחרונה על-ידי מנכ"ל החברה, סטיב באלמר. מטרתו לרכז תחת כנפיו של ארגון מתמחה אחד את כלל הפעילויות המקוונות, הן המסחריות והן בתחומי התוכן והכלים למשתמש.

במהלך אוקטובר הקרוב תקבל מיקרוסופט לידיה את האחריות על פורטל MSN ישראל מידי אינטרנט זהב ובעקבותיה יתחיל תהליך הבנייה מחדש של הפורטל, שיתבצע בחודשים הקרובים.

השקה מחדש

במסגרת המינויים, מונה ליאור צורף לסמנכ"ל שיווק חטיבת האונליין, לאחר ששימש כמנהל קבוצת השיווק הדיגיטלי בחטיבת השיווק של החברה; אורי לנדא מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי של חטיבת האון-ליין, כאשר בעבר מילא מגוון תפקידים בכירים בפורטל תפוז ושימש כמשנה למנכ"ל האתר, ואסף מור מונה לסמנכ"ל מכירות של חטיבת האון-ליין, לאחר שלקח חלק בצוות ההקמה של כלכליסט וכיהן סמנכ"ל השיווק והמכירות בערוץ הספורט.

לתפקיד עורך ראשי של חטיבת האון-ליין מונה אלעד ברינדט, ששימש גם כעורך הראשי של פורטל msn ובעבר כיהן כעורך דסק חדשות ב"ידיעות אחרונות". שיגב פורת מונתה למנהל ערוץ הבידור והלייף-סטייל של חטיבת האון-ליין.

המינויים האחרונים מביאים לסופה תקופה של אי וודאות שאפפה את הפורטל, לאחר שביולי הודיעה מיקרוסופט כי היא רוכשת את האחזקות של סמייל מדיה (חברה בת של אינטרנט זהב) בפורטל, במטרה להשיק את הפורטל מחדש.