סקר Alljobs עבור "גלובס": הרצוג-פוקס-נאמן - משרד עוה"ד הנחשק ביותר בישראל

הרצוג, משרד עוה"ד הגדול בארץ, הגיע למקום הראשון בסקר שנערך בקרב מחפשי העבודה בתחום עריכת הדין בארץ ; הסיבה: מדיניות טיפוח וקידום העובדים במשרד, שלפיה לא מהססים לקדם את הטובים לשותפות

כמעט כל עורך-דין שואל את עצמו באיזה משרד עורכי דין בארץ הכי כדאי לעבוד?. סקר שערכה חברת Alljobs עבור "גלובס", שבמסגרתו בדקה בקרב מחפשי העבודה בתחום עריכת הדין מי הם המשרדים הנחשקים ביותר בארץ ודירגה את 10 המשרדים המובילים, הניב את התשובה הבאה: הרצוג-פוקס-נאמן, משרד עורכי הדין הגדול בארץ, הוכתר במקום הראשון.

מדוע? מדיניות טיפוח וקידום העובדים במשרד, שלפיה לא מהססים לקדם את הטובים לשותפות הנכספת (כמעט שליש מעובדי המשרד הם שותפים), כנראה עובדת. אין כמעט עורך דין צעיר שיכול לעמוד בפיתוי שטומנת בחובה האפשרות לנגוס נתח מהרווחים במשרד עורכי הדין הגדול בארץ, במיוחד כשההכנסה השנתית שלו היא כ-45 מיליון דולר.

מי הם 9 המשרדים הנוספים שבחרו עורכי הדין שהשיבו לסקר, מה הם חושבים עליהם כמקום עבודה (יציב, מהנה, מתגמל וכו'), ומה חשוב לעורכי הדין במקום עבודה בכלל? התשובות - בסקר מקומות העבודה הטובים ביותר של "גלובס", במגזין "Leaders" שמתפרסם ביום ראשון, 28 בספטמבר 2008.