אופטיר השלימה גיוס הון רביעי בהיקף של 63 מיליון דולר

ל"גלובס" נודע כי סבב הגיוס הנוכחי שנסגר בסכום גבוה, היה יכול להיות גדול יותר ; יש משקיעים שביקשו להצטרף לסבב ואופטיר והמשקיעים שלה החליטו שלא להגדיל מידי את סבב הגיוס

בימים בהם כל החדשות הקשורות בבתי השקעות ובשוק הפיננסי הן שליליות ומדכאות, אופטיר, חברת הטכנולוגיה הישראלית, מודיעה על סבב גיוס הון ענק בהערכת שווי עולה, משקיעים מאוכזבים שנותרו בחוץ ומשקיע חדש שהוא בית השקעות.

אופטיר הודיעה על השלמת סבב גיוס הון רביעי בהיקף של 63 מיליון דולר. בסבב הגיוס הנוכחי השתתפו המשקיעים הקודמים בחברה, לצד מורגן סטנלי בנק השקעות וקרן ההון סיכון האירופית אינקדס ונצ'רס. ההון שגויס מחולק ל-47 מיליון דולר מהמשקיעים החדשים והקיימים וקו אשראי בהיקף של 15 מיליון דולר מפלנוס.

מאז הקמתה בשנת 2002 אופטיר גייסה 116 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי מקרנות ההון סיכון פיטנגו, לייטספיד כרמל, ג'מיני וסיסקו.

סבב הגיוס הנוכחי נעשה בין היתר מאחר שאופטיר מבקשת לממן מהלך אסטרטגי בו היא מצויה. אופטיר מנהלת מו"מ עם שתי חברות במטרה לרכוש אותן להגדיל מאד את היצע המוצרים.

ל"גלובס" נודע כי סבב הגיוס הנוכחי שנסגר בסכום גבוה, היה יכול להיות גדול יותר. יש משקיעים שביקשו להצטרף לסבב ואופטיר והמשקיעים שלה החליטו שלא להגדיל מידי את סבב הגיוס.

אופטיר שנבחרה כחברת הסטארט אפ המבטיחה של "גלובס" בשנת 2007, תסיים את שנת 2008 עם הכנסות בהיקף של 35 מיליון דולר. בשנת 2007 היא רשמה הכנסות בהיקף של 20 מיליון דולר.